|
|
|
|
Langbeest
|
Prima ochtend/middagje. Heerlijk weer. Niet te druk en verassend veel/genoeg wind. Gewoon met de 10 en 12 varen.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Denk dat ik me auto maar us ga uitmesten Goed bezig !!! vooral met zulke dagen met een lekker zonnetje en windtje is dat een prima bezigheid Hij was weer lekkel op Schel met de 11 meter. Zonnetje, windt, gezellige badtgastuh, zeegangers die het zoete water opzochte. Was zelf iemand die zijn kite met zoet water aan het spoelen was omdat er nog La Balena zand en zout water in zat van vorig jaar ongelofelijk !!!!!
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
dit is perfect zomer weertje zonnetje, lekker wind je erbij s middags coronatje in de tuin. morgenmiddag miss ook nog wat wind op andijk
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja Richard ...het moest even mijn kite schoon spoelen . ...maar niet geheel vrijwillig , mijn bridle zat verkeerd na een mislukte rotatiesprong..voor het eerst mijn safety getrokken . Verder was het een heerlijk dagje.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Zalig daggie, heerlijk gevaren.
De wind was onverwacht hard. lekker gevaren met de 12m
|
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Vandaag op texel bij paal 9 gevaren, eerst ff de windsurfers en catamarans langs zien komen van de ronde om texel. Daarna zelf met de 10m met onverwacht goede wind
|
|
|
onderaqua
|
Hier op Oliva ook lekkere windje 30 graden alweer de vijfde kitedag van de zeven. Nog twee weken afzien tot snel op Schel en de groeten van de Gier.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hier op Oliva ook lekkere windje 30 graden alweer de vijfde kitedag van de zeven. Nog twee weken afzien tot snel op Schel en de groeten van de Gier.
Ik miste jullie al een tijdje. ....prettige vakantie .
|
|
|
|
pewpew
|
Gaat er vanmiddag nog iemand naar edam kiten en hoelaat Medemblik of andijk vandaag. Wind is best wel noordelijk
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Gaat er vanmiddag nog iemand naar edam kiten en hoelaat Medemblik of andijk vandaag. Wind is best wel noordelijk Muiderberg dus Ik hoop uur of 5 daar.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
andijk was toppie dikke lift in de wind, wel een gast die op de rotsen knalde ,hoe of wat weet ik niet .
|
|
|
pewpew
|
andijk was toppie dikke lift in de wind, wel een gast die op de rotsen knalde ,hoe of wat weet ik niet .
Hé?! wanneer was dit?
|
|
|
|
ditispablo
|
Oef zo lekker in ons stadje :-)
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Hé?! wanneer was dit? rond half 6 ambulance werd er wel bijgehaald maar was niet heel ernstig denk ik hij kon wel zelf lopen naar parkeerplaats
|
|
|
Skyline
Geen avatar
|
Hopen dat het goed met hem gaat. Ik heb niet gevraagd wat er nu precies gebeurd is.
Ben benieuwd of zijn wetsuit het overleeft heeft. Dat zal wel niet. De kite en bar/lijnen in ieder geval wel (leading edge was wel wat aan de zachte kant). Goede tip gekregen van een medekiter om eerst de kite los te maken van de lijnen en vervolgens eenvoudig de lijnen uit de struiken te trekken.
Ikzelf heb een lekkere sessie op Andijk gehad. Van 17:00 tot 21:00 (2 man 1 kite). Vanavond wederom Andijk.!
|
|
|
Bas1983
Geen avatar
|
Zou het vandaag (2-8PM) veilig genoeg zijn om naar Wijk aan Zee te gaan? Wind is NNO, mogelijk net een beetje aflandig. Ik ga samen met een (gevorderde) beginner. Ijsselmeer wellicht toch safer?
|
|
|