Kitemen
|
Inderdaad omgekeerde wereld!
Zaterdag: klote Zondag: Na de mooie verhalen van Basje (enzo) bleek het uiteindelijk qua varen niet echt geweldig te zijn.
Maar toch een super top dag gehad met overal spierpijn en erg in me buik maar denk dat t vooral van het lachen is!! Tsjonge jonge hey wat een onzin verteld daar met z'n 4en !!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Inderdaad omgekeerde wereld!
Zaterdag: klote Zondag: Na de mooie verhalen van Basje (enzo) bleek het uiteindelijk qua varen niet echt geweldig te zijn.
Maar toch een super top dag gehad met overal spierpijn en erg in me buik maar denk dat t vooral van het lachen is!! Tsjonge jonge hey wat een onzin verteld daar met z'n 4en !!
Klopt, waren inderdaad gesprekken van zeer hoog ..............eh ......niveau
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ouwhoerrrrrrr niet heeeey
datbedoeliknou ..........
|
|
|
rudgr
Geen avatar
|
Onder het motto "Eens een Limburger, altijd een Limburger" ook maar even een postje vanuit Rotterdam. Zijn jullie nog goed thuisgekomen zondag? Vond het echt erg gaaf, was wel weer ff wennen, ga maar eens flink oefenen op het autostrand.... Volgens WindGuru wordt het zondag 20 knopen, is dat OK voor mij?
Thanks voor het geduld, de hulp en tips!
PS: Deze thread is trouwens ideaal om mijn Limburgse woordenschat op peil te houden.. .;-)
|
|
|
Ocean-Limbo
|
PS: Deze thread is trouwens ideaal om mijn Limburgse woordenschat op peil te houden.. .;-)
Wij houden niet van dit soort grappen ........
|
|
|
|
Kitemen
|
Ik vind het best wel hendig grappig ouwie niet hey!
20 knopen moet wel te doen zijn maar is nog even afwachten wat de wind echt gaat doen. Kunnen ze toch niet voorspellen voor zoveel dagen. En gewoon naar autostrand gaan, kan je overal staan en heb je geen golven.
Später................
|
|
|
Kitemen
|
Trouwens nog meer kitende-Limbo-Hyvers hier??
|
|
|
|
diesel oo7
|
Heeliks
Gelukzak
Ik ga nu ook maar afsluiten hier Ga nog even naar kessie
We bellen straks nog wel Gr
|
|
|
Kitemen
|
Zijn ook mensen die moeten werken! Vrijdag wel vrij!
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Jullie denken toch echt niet dat de Heeliks man met dit weer het water op gaat............ Heb je dat plaatje al eens goed bekeken, vlagen van boven de 100 km/h 11 bft En wie met dit weer hier op Kessie gaan varen is ook levensmoe Laters
|
|
|
Kitemen
|
Heeliks je hebt toch een Heeliks!
|
|
|
Parkie
|
Heeliks je hebt toch een Heeliks!
Zelfs met de Heeliks ga ik met 11 Bft niet het water op............
|
|
|
diesel oo7
|
Zo gisteravond toch nog een uurtje na het werk kunnen gaan knallen op kessie Was heerlijk zo een after work sessie tot in het donker Lekker met de 7m en Sky high
|
|
|
Kitemen
|
Ik, Kessie, nu, dus........................
|
|
|
Torcher
Geen avatar
|
Even vraagje: heb plannen om aanstaande zondag naar Kessie te gaan, voorspelling is nu ZZW 19 knopen. Gaat dat iets worden op Kessie of hebben we meer West nodig?
Is er nog nieuw betreffende de plaatselijke kite / surfclub in Kessenich? Heb geen antwoord meer gehad op de vraag: hoe kan ik daar lid worden...
grtz,
Peter
|
|
|
|
Torcher
Geen avatar
|
thanks, als het zo blijft dan ben ik zondagmiddag weer op kessenich te vinden.
Grtz
Peter
|
|
|
Parkie
|
T'is aardig rustig hier, met zulke voorspellingen morgen..............
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
T'is aardig rustig hier, met zulke voorspellingen morgen..............
stilte voor de storm....... alhoewel ik hier al storm heb gesignaleerd vanmorgen...... in de broeken van 2 kleine hummeltjes...... have fun y'all!!
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ik ben een vin kwijt. Heb al een nieuwe besteld maar is nog niet binnen. Kan ik van iemand een overnemen/lenen?
|
|
|
diesel oo7
|
Heb je voor dat board van jou wel vinnen nodig?
|
|
|