Jordi_1990
|
wad 0 keer meer 0 keer (wel 1 keer plankgezeild )
|
|
|
kiteone
|
Zal het zo niet weten maar denk afgelopen jaar een keer of 15 op het wad en een keer of 5 op het meer.
|
|
|
Jordi_1990
|
lijkt me trouwens wel mooi met de golfjes spelen op t wad
|
|
|
peter.
|
golfjes het wad is of onzeten chopy of spiegel glad
|
|
|
Jordi_1990
|
oke, ben een keer wezen kijke, zag er leuker uit dan het zuidlaardermeer met veel wind... dat is pas choppy haha
|
|
|
Jurrien
|
dan ken jij het wad nog niet! het zuidlaardermeer is er serieus niks bij!!
wad 10x ofzo, matig weer van mij meer 3x haha mooi was dat 7bft met me 8 en aflandig:P
|
|
|
kiteone
|
Kan je in dat overleg mischien aankaarten dat die paal met dat bord kitezone op het wad vewrijderd word, levensgevaarlijk dat ding daar !!!
|
|
|
Jurrien
|
inkorten is ook een optie
|
|
|
Gj
|
zaterdag nog steeds feestje op workum steven?
|
|
|
Taco.
|
Kan je in dat overleg mischien aankaarten dat die paal met dat bord kitezone op het wad vewrijderd word, levensgevaarlijk dat ding daar !!!
Dat is goed, hoewel de kans groot is dat het alleen over het meer gaat (andere instanties voor wad en meer). Ook de positie van de boeien neem ik mee. Anderen: dank voor de statistieken, volgens mij is er uiteindelijk ongeveer 2 dagen per week op het wad gekite met gemiddeld 5 man (slag om de arm, niet iedereen zit op dit forum) en hooguit 1 keer per week op het meer met gemiddeld 2 man. Maandje extra heeft dan toch minimale impact op het natuurgebied
|
|
|
CeesV
|
ik denk dat ik ongeveer 10-15 x op het wad ben geweest dit jaar. en 2 keer op het meer ofzo
|
|
|
peter.
|
hey jurrien leef je nog !!!
dit jaar wel meer knallen he!! kunnen we meer domme acties uit halen:)
|
|
|
jaapd
|
2005 2006 2007 totaal workum 9 17 10 36 lauwersoog 16 7 10 33 mirns 4 5 5 14 ameland 2 3 2 7 callantsoog 4 2 6 zuidlaardermeer 2 3 1 6
lauwersoog=9 van de 10 keer alleen op het wad.
|
|
|
patricks
|
denk 8 x wad 2 x meer
|
|
|
Steven
|
Meer: none Wad: 20/25 keer?! In mij case 25 keer van de 25 keer wad
|
|
|
piede
|
Hoe meer hoe betr, begrijp ik. Ik ben ongeveer 48x op het wad geweest, en 34x op het meer.
|
|
|
Gertjan
|
Hoe meer hoe betr, begrijp ik. Ik ben ongeveer 48x op het wad geweest, en 34x op het meer.
Dan heb je vast behoorlijke beenspieren gekregen van 34x op dat chopy meer. En nee Piede het is geen stoere mannenpraat van wie er vaker heeft gekite want dat winnen Steven en jij toch wel. Maar ik denk dat Taco er van uit mag gaan dat je ongeveer net zo vaak als Steven op het wad bent geweest.
|
|
|
Gertjan
|
dan ken jij het wad nog niet! het zuidlaardermeer is er serieus niks bij!!
wad 10x ofzo, matig weer van mij meer 3x haha mooi was dat 7bft met me 8 en aflandig:P
Ja Jurien die 45-50 knopen vergeten jij en Luko niet snel weer, heb nog nooit zo`n snelle kiter gezien. Als het goed is heeft Sjoerd nog steeds dat filmpje ergens, die zou ik graag nog eens zien.
|
|
|
Taco.
|
Haha, nee dat de intensiteit laag is vergeleken met andere spots is juist in het voordeel. De inpact op de natuur is (als die er al is) daarmee nihil. Wie weet kunnen dit soort statistieken helpen om de spot langer geopend te krijgen. Bovendien is het duidelijk dat het wad de voorkeur heeft boven het meer. Ook weer goed om te weten in onderhandelingen.
|
|
|
piede
|
Die voorkeur is er zeker.
|
|
|
Taco.
|
Vrijdagmiddag nog mensen in Workum? Misschien dat ik nog even ga.
|
|
|
Gj
|
zaterdag v/d partuy?
|
|
|
Jordi_1990
|
zaterdag? die is gek. zondag is de dag nu
|
|
|
jetzu
|
Dit jaar wat vaker naar schier lijkt me ook wel leuk. Maar het wad gaat in ieder geval boven het meer.
|
|
|