Dibbus
|
Morgen vrij, hopelijk rond een uurtje of 11 de kant Workum op. Beetje vroeg, want stel voor dat er een rode vlag staat kugh
|
|
|
Gj
|
Hoelaat gaat wie.? ik zou het wel opprijs stellen als ik met iemand meek an rijden of dat er iemand met mij mee rijdt om de kosten te dleen!
|
|
|
Gj
|
Bel me anders op onderstaand telefoonnummer hihi 0653833394
|
|
|
Gj
|
Ik ga morgen naar workum mensen die willen mee rijden graag contact opnemen!
|
|
|
CeesV
|
morgen kan ik niet... zaterdag kan ik wel.. ga je dan ook gj?
|
|
|
Gj
|
dan ben ik nog in Workum blijf slape.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
He Mannen is het ook een beetje te doen met ZUID-WEST op lauwersoog aan de wad kant Want daar is toch wel goeie woei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
jetzu
|
zuidwest is schuin aflandig. is te doen maar waarschijnlijk is workum of mirns beter. anders is harlingen misschien wat? ben er zelf nog nooit geweest.
|
|
|
|
kiteone
|
Morgen weer als een speer, keihard knallen op het lauwersmeer !!! incl. bier .....
|
|
|
peter.
|
goeien avond nacht ochtend:P weet niet wat het is om 3uur:P ik heb ook op workum te vinden slapend kitend of saggerijnig:P kom net uit mijn werk... leuk hoerica!!!!!! zo dat er ook weer effe uit tot straks gj
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
morgen nog iemand? kan ik mee rijden of wiliemand met mij mee? let me know. tel 0619418019.
|
|
|
|
CeesV
|
morgen nog iemand? kan ik mee rijden of wiliemand met mij mee? let me know. tel 0619418019.
hey yvette, ik bel je morgen wel even rond een uurtje of 9 ofzo! welterusten!
|
|
|
Walt0r
|
iemands zuidlaardermeertje in de ochtend morgen?
|
|
|
lowietje
|
Cees, morgen om uurtje of 9 is over 5,5 uur ... pffff ... kant ietsiepietsie laters?
|
|
|
Geronimo79
|
pfff.. dr is weer geen wind... als het anders is. LAAT ME DAT WETEN.. wil kiten!!!
|
|
|
lowietje
|
ik ga morgen poging wagen eens zien of de windgoden ons gunstig gezind zijn
|
|
|
Gertjan
|
Ja vandaag weinig wind, volgens de voorspellingen morgen meer wind. Was vrijdag trouwens echt super met de wind, kracht 5-6 op Workum.
|
|
|
Jelke
|
Deze week heb ik mijn fisheye voor op de videocamera binnen gekregen ! en die moet even getesten worden ! Nog vrijwilligers ?
|
|
|
Geronimo79
|
Lijkt me top... waarom zegd iedereen dat et gaat waaien terwijl de windsites vanmiddag voor morgen 8 knopen voorspelden???
|
|
|
|
|
peter.
|
bijna van het water af geblazen in East witteringham met de 13 heerlijk gevaren!!!
|
|
|