Lude
|
gek telefoonnummer heb jij...
Veel plezier gasten, misschien dat ik nog even achter de landrover ga als ik een halfuurtje over heb :-)
|
|
|
KappuhH
|
Helaas mn spullen niet in Groningen liggen. Neem ik volgende week wel mee. Maandag is er vorst met een leuk windje. Wie rijdt er dan van Groningen stad naar dat zweefvliegveld?
|
|
|
Jelke
|
Zou ook wel willen, maar helaas geen board. maar ik denk als nu van af Gronignen naar Veendam gaat rijden dat je 3x zo lang onderweg bent. Heb nog wel een paar leuke buggymatars vliegers liggen die hun werk ook wel doen
|
|
|
piede
|
Kan iemand even aangeven hoeveel er in veendam is gevallen? Hoorde van oost groningers dat er daar veel minder is gevallen.
Dan maar 3x zo lang onderweg.... Zulke kansen krijg je niet vaak.
|
|
|
Jelke
|
zou gewoon een weiland pakken hier in de buurt pakken is toch genoeg sneeuw. het is dat ik geen board heb anders wist ik het wel
|
|
|
Bram Wilbrink
|
geen idee hoeveel er ligt maar is er voldoende wind?
|
|
|
piede
|
Wij gaan gewoon ff heen, 9 en 7 mee, je hebt al snel voldoende wind.
|
|
|
Gj
|
hier is echt 15-20 cm. en het sneeuwt nog steeds.
|
|
|
Geronimo79
|
heb ff gesnowkite vanmiddag hier achter bij sappezand. Ging net.. moet wel een fijne ondergrond hebben anders is et echt minder.
|
|
|
|
KappuhH
|
Chris, waren jullie bij vliegveld veendam?
|
|
|
Krizze
|
Jep, was tof!!
|
|
|
brutus
|
Was echt leuk om ff te snowkiten vandaag :-) Kon alleen niet wegkomen met de auto :-( 't was maar goed dat er nog iemand was om mij een klein zetje te geven.
@Jaap, heb je de foto's al online staan?
|
|
|
jaapd
|
Dikke stroomstoring toen ik thuis was...Douchen in het donker, een boek lezen bij kaarslicht, dat soort werk. de fotos
|
|
|
Lude
|
Gaaf, ik ben jalours!!
Hier was de stroom ook uit... uit verveling zelfs spelletjes lopen doen bij kaarslicht en lekker op tijd naar bed.
|
|
|
Gj
|
Vandaag nog mensen?
|
|
|
jaapd
|
We gaan om 13uur richting loog.
Misschien onderweg een weiland, anders het oefenterrein (piede bert jaapd)
|
|
|
skyhigh as a
|
wil in mn pauze nog effe naar zweefvliegveld
3 tot 5 ben er tegen kwart 0ver 3
|
|
|
skyhigh as a
|
geen wind...... morgen maar weer proberen........
|
|
|
Krizze
|
Toffe foto's Jaap! Heb nu alweer zin
|
|
|
Jelke
|
kom net terug van het zweefvliegveld, kon een boardje lenen van iemand en met m'n 10.2 buggymatras was het nog net tedoen
|
|
|
Bram Wilbrink
|
ff bindingen scoren dan ben ik erbij .. knallen !!
|
|
|
jaapd
|
Op Lauwersoog lag op 1 helft van het veld genoeg sneeuw en die sneeuw was beter dan gisteren: meer poeder ipv plaksneeuw. Op dit moment valt de sneeuw voor de 2e helft ;-)
De wind was eigenlijk te weinig met zo nu en dan een vlaagje zodat je goed weet wat je mist...
|
|
|
|