Blaze 520
|
Zit er goed uit voor zondag!! eindelijk weer een beetje wind. groeten en tot morgen op lóog. Mark
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Lammert zijn kite ook klaar nu! (al is zijn kite natuurlijk nooit helemaal klaar) Kan ik ook mee nemen.
Keessie project bijna ten einde als die weer crashed krijg je hem als souvenier, maar betreft wind dat wordt niks vandaag. Morgen maar naar loogje toe dat ziet er goed uit.
|
|
|
LamiKaze
|
lammert, je schoentjes liggen nog bij mij. ben nog niet bij kees geweest, neem ik dan morgen wel mee.
is er trouwens nog iemand die met mij mee wil rijden. of iemand die een plekje voor me heeft?
Kijk nog even of het wat wordt met de wind ziet er nog niet best uit morgen wel. Dus morgen sowieso naar loogje tou.
|
|
|
LamiKaze
|
Misschien beter naar muntje vanmiddag, want wind trekt pas later op de dag aan zoals het er nu voorstaat zie de lovely charts. Zondag lijkt een toppie dag te worden.
|
|
|
Gj
|
yes, misschien straks nog eem naar Muntje? bist du dr dan ook?
|
|
|
martimor
|
denk dat ik ook muntje ga proberen.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ik ga niet meer vandaag, ik ga lekker met vrienden chillen aant meer op mn handdoekie Lammert, je schoentjes neem ik dan morgen wel mee. En mn 7uiteraard heeft iemand misschien een losse donkeydick voor me?
|
|
|
Gj
|
iemand Naish Torches kopen? 10 + 7?
|
|
|
Jimmy
|
Ik wacht even af wat de wind vandaag gaat doen.morgen ben ik wel van de partij @ loog
|
|
|
LamiKaze
|
Morgen dus loogje, vanmiddag even kijken wat de wind nog gaat doen, anders nog even naar muntje. Martimor let me know what to do dude... Iemand nog ideetjes omtrent www.kiteweer.tk waarschijnlijk wil ik het op een andere server zetten. Links omtrent weervoorspellingen altijd welkom natuurlijk. Zet er geen forum op iets dergelijk op want ik vind Kitehigh superrrrrrr....
|
|
|
martimor
|
hey lammi,
we gaan denk ik beetje chillen/roken/drinken op de dijk bij muntje. en hopen op een beetie wind, pfffff.
morgen kan ik niet naar loog, verdammo dus ga nog even op de blauwehel varen s`ochtends.
rijden met een half uurtje weg, bel je zo nog wel even.
|
|
|
Gj
|
yoo... laat mij ook eem weten dan wat jullie gaan doen... morgen sowieso vd partij.
|
|
|
martimor
|
hey Gj
wij rijden daar zo heen, rond 14.30 aanwezig @ muntje, hoop nog wat te kunnen rakken met mn 12m en mutant
|
|
|
|
Gj
|
Nee, morgen waait het echt TE hard voor een beginner, volgens mij ben jij dat meisje die laatst bi Surf een nieuwe set heeft aangeschaft.
|
|
|
tari-carnesir
Geen avatar
|
hahaha hoe raad je het? dan wacht ik geduldig af tot dat het minder hard waait. Veel plezier morgen dan!! En jij bent dat zeker die jongen met dat meisje die zat te kiezen tussen 2 slippers?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@ Eldoctoro
Is dat wat muntje of loog?..Ben er nog nooit geweest. Is het beter als Workum met noorderwind?..Anders gaat deze Drent morguh naar Workie Mirns gaat morgen toch niet worden
|
|
|
njitram
|
YESS ik word weer op de proef gesteld morgen XD zijn er ook beginners? dan meng ik me even (vrouwen)
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
kan ik morgen met iemand mee rijden naar loog? mn auto heeft nogal veel probleempjes
|
|
|
Gj
|
er is morgen geen beginners wind? kan ik morgen met iemand mee rijden naar loog? mn auto heeft nogal veel probleempjes
|
|
|
LamiKaze
|
@ Eldoctoro
Is dat wat muntje of loog?..Ben er nog nooit geweest. Is het beter als Workum met noorderwind?..Anders gaat deze Drent morguh naar Workie Mirns gaat morgen toch niet worden
Taco morgen naar Loog is superspot om 15:00 hoog water dus vanaf 12:00 kun je varen tot dik 17:00 super constante wind. Muntje ga ik morgen niet heen want daar is morgen toch niemand en is het water dik 1,5 uur later hoog. Gewoon komen morgen is knalluuuuh'n...
|
|
|
|
martimor
|
nog ff kunnen varen bij muntje. niet spectaculair, maar kon er nog wat backrolls uit persen. en voor de guys uit meeden, top voor het terug bezorgen van mijn telefoon iedereen veel plezier op l`oog morgen. kan helaas niet.
|
|
|
LamiKaze
|
Was voor mij dus niets geweest had ik al wel gedacht. Morgen knallluuuuh'n met m'n 9m yeah... Maakt alles in één klap weer goed...
|
|
|