PeeWee
|
See joes @ M'blik.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik zie wel Medemblik of Enkhuizen... Medemblik is dichterbij voor mij Maar vind het daar wel snel druk en veel klojos voor de kant.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Veel plezier mannen, ik zou wel willen maar ik kom de stad toch niet in/uit . Ga maar aan de drank.... Morgen weerrrr
|
|
|
PeeWee
|
Denk dat het te gezellig op E'huizer gras wordt met een testdag. Strandje is tenslotte verboden gebied, al trok het meerendeel zich daar gisteren niets van aan See joes
|
|
|
S@nd3r
|
staan nu 5 man op het water allemaal vanaf het strandje, ik sta bij het gras daar is nog helemaal niemand. Ga nu omkleden en pompen
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
doe je goed... als de zwemlijnen er liggen is het VERBODEN bij het strandje... dat weet toch iedereen Ben er rond 12 uur
|
|
|
markiter
Geen avatar
Logs: 0 | 9 uur
|
Gistermiddag zag ik rond 14.00 nog een politieauto heel rustig langsrijden ter hoogte van het strandje in Enkhuizen; ze keken wel maar stopten niet.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo was druk in de stad in de jordaan kon je niet meer lopen zo druk ben op museumplein geweest wat een herrie maar wel gezellig 538 morgen ochtend er vroeg uit eindelijk gaat debeun weer het water op waar gaat iedereen naar toe ? roept u maar
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ik ben gisteren mijn bar vergeten in Enkhuizen op het grasveld bij de stijgers. Het gaat om een Ozone 2010 bar. Als iemand hem gevonden heeft hoor ik het graag. Johan 06-11015093
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jezus, wat een topdaggie op Enkie zeg. Errrrrug lekker windje, volop zon, goed gezelschap en een topspot waar het eigenlijk helemaal niet zo druk was. Vanmorgen om 09.45 uur het water op met TBK en S@nd3r. Heerlijk rustig. Later werd het nog wel wat drukker, maar achter in het kommetje konden we gewoon ons gang gaan. Denk wel mijn beste daggie van dit jaar qua weer en wind. Meer van dit soort dagen. JIIIIIHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Morgen lekker een daggie met mijn meissies naar Zandvoort. Strandtentje pakken en lekker wat eten.
Veel plezier morgen Hans. Geniet ervan. Wie weet maandag effies nog na het werk varen. We houwe contact.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Was gezellig John @ enkie, wat lagen julie lekker in het zonnetje heerlijk gevaren met de 9 Evolien, TOP DAG! Was leuk he Zwafra toertochie op de zandbank!!! LOL
|
|
|
Teigetje
|
Ook Medemblik was helemaal top ook niet te druk wel wat Duitse mafkezen op het water maar wel dikke lol en lekker skyhigh. Morgen weer zo'n dag. Zag ergens dat er op Medemblik (Nesbos) morgen een kofferbakmarkt is dus eerst maar effe kijken daar anders door naar Enkhuizen. Oh ja vrouwtje mee en die heb nog wat fototjes gemaakt maar die pleur ik er wel een andere keer op. Eerst maar eens een gele rakker pakken........... Lang Leve de Koningin
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john zit de hele week vlakbij ijburg dus kan zo na het werk varen nog 1 weekie en dan uhrlaub richting torremolinos lekkkkkkkkkkkkkkkkkker weet alleen nog niet waar ik heen ga morgen
|
|
|
|
360
|
Vanavond top loco spot Blij
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik ga zo richting enkhuizen zie wel wie er is
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey richard goedemorgen ga nu weg richting enk gras mag toch zand niet toch kijk wel kom jij ook nog
|
|
|
Haring High Richardt
|
mogge Weet jij of die paal er uit is bij het gras zodat je met je auto bij het water kan staan ??? Zit te twijfelen tussen enkie of medemblikkie . Medemblik is lekkel dichtbij en enkie is een stuk verder
|
|
|
|
|
Teigetje
|
Ja het wordt Enk of Medemblik. ligt er even aan bij Medemblik of daar kofferbakmarkt is en hoe druk het dan wordt daar. Ik moet nog effe ontbijten en dan gaat ik rijden. Rond een uur of 11 ben ik er wel. Het wordt Medemblik. Heb ik net uit betrouwbare bron vernomen
|
|
|