|
FlyingHigh
|
Lees net dat er vorige week al mensen gekite hebben op muiderberg en nergens last van hebben gehad. Dus morgen mss maar ff muiderberg pakken
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgen ook Enkhuizen. Omstreeks 16.00 uur present
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Oooh oke. Maak er maar een leuk feessie van voor je meissie!! Thanks, maar doe er niks aan hoor. Ga ff lekker bij de jap eten met mijn meissie. Hoop morgen overdag ff te kunnen kiten op muiderberg.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nog kiters morgen aan het eind van de middag naar Edam? Ja ,Ger ..Als het een beetje waait ben ik er ook vanaf een uurtje of 14.30 uur
|
|
|
|
|
TBK
|
Congratulationes Herman., en nog vele kitejaren toegewenst(kitehigh_kitesmiley)
Sander , de wind gaat inderdaad tegen de avond pas aan. Waar ga je heen M'blik of Enkie ? Enkie lijkt me het mooist.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Net nog effies langs Muiderberg gereden. Alles nog afgezet met rood/wit lint en een bord met de waarschuwing voor blauwalg.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Heb onverwachts even iets dat er tussendoor komt dus kan pas 18.00 uur present zijn op Enkhuizen of anders toch dicht bij huis bv Horst. Moet dus even kijken wat te doen.
|
|
|
|
|
|
dromer88
Geen avatar
Logs: 0 | 10 uur
|
Is het, voor mij als beginner, een goed idee om vanmiddag tussen 3 en 5 naar schell te gaan? Ik zie overal waarschuwingen maar op windguru pas na 5 uur toch? Of is er sowieso al niet te varen met NO? Of zijn er beter locaties voor die tijd in de buurt bij Adam?
|
|
|
FlyingHigh
|
Schell is niet vaarbaar met NO. Muiderberg is wel goed, maar officieel nog dicht ivm bllauwalg. Enkhuizen is goeie spot, alleen niet echt in de buurt van Ams.
|
|
|
|
360
|
Homespot is heerlijk Ik sta te pompen!
|
|
|
mocem
|
ik vestig mijn hoop op vanavond dat de wind nog bij draait. Morgen heb ik om half 2 een afspraak bij de tandarts anders kon ik om 12 uur op et water staan.
|
|
|
martijnc
|
Volgens de voorspellingen gaat het hier morgen helemaal los at rosas knoopje of 28
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Hopen dat 't onweer nog ff weg blijft vanavond, ben pas om half 6 klaar hier en dan nog naar de 'homespot' . Woei lijkt nu wel aan te zijn al.
|
|
|
bredo
|
Nog ff een nachtdienstje afdraaien en dan morgen maar los gaan, ben net wakker....geeuw!
|
|
|
Giertje
|
Wat een Top middag op Edam. Heerlijk gekite met de 12 was eigenlijk wat te veel maar het springt wel lekker
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker op Edam ..Goed windtje en een lekkere temperatuur en gezellig met de locals ....morgen ziet het er weer heel anders uit ... Morgen hebben we meer een herfstachtig dan een zomers weerbeeld met veel bewolking, perioden met regen en veel wind. De middagtemperatuur loopt uiteen van 16 graden aan zee tot een graad of 20 in het oosten. In aanhoudende regen ligt de temperatuur slechts op 14-15 graden. De noordelijke wind blijft flink doorstaan. (Bron: KNMI) Heb nachtdienst ..ik kijk morgen wel even als het te hard regent sla ik wel een dagje over ...
|
|
|