|
Haring High Richardt
|
morgenmiddag weer naar Schell... heerlijk zoet water .. en geen zand . 3 weken balena in de zoute zooi en toch weer schelli als faforiet ??? Of kite je liever op balena ?? Ben er ook morgen middag ziet er weer goed uit. Ik ga weer verder met mijn visalutatie poepelmatie looooopatie. Ga ik na El Gouwna beginnen met Looooooopen
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Bij gebrek aan vakantie morgen na het werk nog ff een sessie aandoen op schellie! nog meer late gasten aanwezig?
|
|
|
@LaurenS
|
morgenmiddag weer naar Schell... heerlijk zoet water .. en geen zand . je vergeet het belangrijkste, geen golven
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgen weer eens met de GoPro filmen @ de pier, hopelijk schijnt het zonnetje ook Dinsdag twijfel ik nog..
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
morgenmiddag weer naar Schell... heerlijk zoet water .. en geen zand . Hahahahaah wat ben je toch ook een commando hè Frank!! ;-)
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Morgen in de avond na school aanwezig @schellinkhout! muahaha, maken er een meerdaagse van deze week
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgenmiddag schell na het werk uurtje of 5 JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAA
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Agossieeeeeeee. Ach jij hebt paar weken in Rosas kunnen knallen, terwijl wij hier in de kou en op de kant stonden.
|
|
|
|
Sjaaky
|
We moeten het vanmiddag ook nog maar ff gaan proberen. spullen liggen al in mijn auto. Nu maar hopen dat het werk een beetje bij tijds klaar is. opdit moment ziet het ernaar uit dat ik rond 16:00 / 16:30 op schellie ben.
zie jullie daar mzzl
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ja ja wrijf het maar weer in Ries,met pijn in ut hart mot ik dit daggie missen ,ziet er top uit op de webcam van Aloha .Morgenochtend naar schell tenminste als het niet van de planeten waait en woensdag all day naar Wijk of IJmuiden
|
|
|
ditispablo
|
zo ijmuiden of wijkie, weer zin in zee
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
kom net terug van wijk, ff lekker gevaren met de 10 ,daarna trok de wind goed aan ,en ben ik er vanaf gegaan, moet immers toch dochter lief straks van school halen. en nu hard doorsparen voor een kleinere kite maat, om toch met deze wind te kunnen varen En voor de mensen die vanmiddag/vanavond nog gaan, Veel plezier er is wind genoeg voor iedereen
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Ziet er goed uit... ga starks met Tim naar wijk pier ca. 16.00 uur op de spot! Zie mannen al lekker knallen op de cam
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
IK rij nu naar schell. ben er om een uurtje of 15.00 .. morgen waarschijnlijk te hard en te nat ..voor mij
|
|
|
Starvin
|
hey jongens, ik ben net van groningen naar weesp verhuisd en moet nu nog ff kijken waar ik hier in de buurt lekker kan kiten en vooral met wie! dus als het mag join ik nu jullie kite community nou vandaag is een prima windje en ik dacht dat ik misschien naar wijk aan zee ga met mijn 7tje. dus als iemand een roze/gele best yarga ( ) ziet en mij misschien een paar tips over de omgeving en omstandigheden wil geven zou ik er heel blij mee zijn (hier in het forum natuurlijk ook!) ik zie jullie zo op het water, Marvin
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nou welkom Marvin in ons eigen Noord Holland topikkie. Gewoon het slappe geouwehoer in de gaten houwe en gaan waar we gaan. Komt het allemaal goed.
|
|
|
FlyingHigh
|
Gaat er nu nog iemand naar Schell??? Ben net thuis en ben mijn board vergeten. Hans(Beun) is er nog die zou hem mee kunnen nemen, alleen heeft hij de telefoon niet mee op het water Misschien dat iemand dit nog leest en hem aan kan spreken. Hij vaart met een 7m blauwe waroo 2010. Zeg hem dan maar dat ik een sms gestuurd heb. thanksss!!
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ja zwaar ruk!! Nog nooit wat vergeten tot nu net dan. Hoop dat ik Beun nog te pakken krijg, die is er nu nog.
|
|
|