zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer Top (not) toen ik aankwam was het zo mistig dat je de zee niet kon zien .. Maar het waaide wel redelijk heb toen een uurtje gewacht uiteindelijk klaarde het wat op ...en zie ik Vinnie van het water af komen die had ik nieteens gezien.. Uiteindelijk net een uurtje kunnen varen..
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Het was weer Top (not) toen ik aankwam was het zo mistig dat je de zee niet kon zien .. Maar het waaide wel redelijk heb toen een uurtje gewacht uiteindelijk klaarde het wat op ...en zie ik Vinnie van het water af komen die had ik nieteens gezien.. Uiteindelijk net een uurtje kunnen varen..
NOT is het juiste woord: 10 man waarvan er nauwelijks iemand hoogte kon lopen en de werkelijke wind niet boven de 10/12 knopen kwam... Peet: je gevoel was weer juist, je bent de enige die niet voor jan toedeledokikili gereden bent Maar vooor de statistieken was het wel gesjellig en sjanderig Vinnie was schuld, die had alle wind in zijn auto meegenomen naar Mirns...
|
|
|
frankandfree
Geen avatar
|
Ik wil geen zout in de wonden strooien, maar heb net heerlijk gevaren in Schellinkhout. Lekker windje uit ZW met m'n 10 m2. Redelijk constante wind. Bij het strandje kan je het water in komen zonder door de resten van het ijs te hoeven. Kiten op zee is dus niet altijd een betere keuze!
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik wil geen zout in de wonden strooien, maar heb net heerlijk gevaren in Schellinkhout. Lekker windje uit ZW met m'n 10 m2. Redelijk constante wind. Bij het strandje kan je het water in komen zonder door de resten van het ijs te hoeven. Kiten op zee is dus niet altijd een betere keuze!
Had ik moeten weten ...heb al weer gehad met zee ( zand ) en ook nog eens in de file naar huis ... Volgend keer weer lekker naar Schell..
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
10m heb je de winter op water en brood doorgebracht.... ..stond waarschijnlijk op een SUP board iig leuk dat iemand in NH plezier had en dat zout hadden we toch al geproeft in ehtje meude
|
|
|
|
franco
|
richard ga jij zo naar andijk want ik moet en wil ook weer eens graag,laat even wat van je horen
|
|
|
|
|
Giertje
|
Citaat van Richard (gaan de boompjes ook lekker op en neer ) Grappige boomjes daar in Langedijk
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja in Langedijk waait het pittig Andijk 14 tot 17 nuts dat wordt een supersessie Ach ja, hij zal zich wel vervelen
|
|
|
franco
|
ja ja leuk hoor mannen, beter een maal teveel rijden dan een maal niet en dan wel gewoon genoeg wind, maar het was jammer niet genoeg wind , wel op en neer naar andijk voor j met de korte achternaam(gelukkig is andijk om de hoek bij mij, volgende keer beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en wind was 8 t/m 12 knopen max
|
|
|
|
franco
|
hahaha volgende keer beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Ro@ld
|
De wind was inderdaad niet echt super op het IJsselmeer, Ondanks de NW wind toch begin van de middag een uurtje kunnen kite op Schell. Weet het verkeerde plek maar lekker dicht bij
|
|
|
|
|
|
|
|
Idefixe
|
Morgen eventueel nog wat vaarbare wind @ IJmuiden........
|
|
|