@LaurenS
|
Yep,zo spulletjes pakken,en gaan met die banaan.Laterzzzzz
|
|
|
|
|
|
Jelle
|
He Jelle Gefeliciteerd of gecondoleerdt, ????
Dank je, man! Had ik net behoefte aan. Ik denk gefeliciteerd en ik voel gecondoleerd.
|
|
|
@LaurenS
|
Ga jij maar lekker naar Schell Ries, hebben wij tenminstte wind en kan jij je backrolls oefenen op dat beginnersplasje , zo ga nu lekker varen , topwindje hier!
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Schellie was goedddd, C4 10m loopies waren goeddd Geen spijt dat ik mijn fietstraining heb laten schieten voor een middagje op het water. Zij die nog gaan veel plezier See joes
|
|
|
|
franco
|
stond er en keek er naar na mijn werk was niet veel meer op schelli, gok op morgen na mijn werk!!
|
|
|
@LaurenS
|
Van 11 tot 17:00 op het water gestaan @ Wijkie. Was weer top as always....ben kapoet, morgen een rustdaggie op schell haha... 10 uur present morgen , doei
|
|
|
Fe®®y
|
al 3 dagen van ruim 4 uur op rij gemaakt en mijn lichaam begint te sputteren maar duik morgen gewoon weer de golven in. van het weekend geen wind dus dan wordt het rusten en de wonden likken.
|
|
|
FlyingHigh
|
Morgen ook weer naar Schell . Denk om 9.30 uur wegrijden en iets over tienen ter plaatsen
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
pfff, ben gewoon 4 goede dagen aan het missen.. werk werk werk…
bewaar wat wind voor het weekend, of de avonduren. dit is natuurlijk niks zo!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
pfff, ben gewoon 4 goede dagen aan het missen.. werk werk werk… bewaar wat wind voor het weekend, of de avonduren. dit is natuurlijk niks zo!!
stond er en keek er naar na mijn werk was niet veel meer op schelli mazzelpix hij wel en ik niet werke, werke, werke Gauw een andere baan nemen !!!!!!, Ik ben deze week bijna elke dag aan het kiten en ben blij dat het weekend windstil is om bij te komen Morgen maar weer naar schelli, gelijk mijn 13 meter olphalen. Vrijdag voor de variatie maar eens naar zee
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
very true, maar ja, de portemonnee roept , al die kitespullen moeten ergens van betaald worden... maar, morgenmiddag en vrijdagmiddag alle afspraken afgezegd, wijkie it will be!
|
|
|
|
|
japo
Geen avatar
|
stond er en keek er naar na mijn werk was niet veel meer op schelli, gok op morgen na mijn werk!!
jammer Franco vanmiddag was het echt goed. Kan redelijk uit de voeten nu met die 24 mtr lijnen. Jouw tip heeft mij echt vooruit geholpen . Hoop dat je morgen nog wat wind treft. groet Jan
|
|
|
franco
|
Re: Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen??? « Antwoord #30770 Gepost op: Juli 11, 2012, 20:33:20 » Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Citaat van: franco op Juli 11, 2012, 17:44:39
jammer Franco vanmiddag was het echt goed. Kan redelijk uit de voeten nu met die 24 mtr lijnen. Jouw tip heeft mij echt vooruit geholpen . Hoop dat je morgen nog wat wind treft. groet Jan
jan dat is mooi, en nu gaan met die banaan.
|
|
|
Langbeest
|
Jeetje Jan , we gaan lekker, loopen met die handel.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Zo net nog ff 3 kwartier gevaren op zandvoort. was weer super na die dikke bui met onweer rond 1800uur. nu ff gauw eten en dan naar de verjaardag van me schoonmoeder Zaterdag lekker naar spanje 3 weken zon strand en wind Ik hoop zaterdag ook weer in Spanje te zijn ... ik zie je daar wel Sander .. Het schijnt er nu goed te waaien en voor zondag is de Tramontana voorspeld ... Heb er weer veel in ... see you
|
|
|
|