|
|
Flyingtrunkie
|
Morgenochtend rond 9 half 10 wijk, is dat wat ries?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ga liever naar schel met zw en op dat tijd stip sta ik in de file
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen eerst werken ..ben om een uurtje of 15.00 uur op Schell... Volgens de voorspelling gaat de wind in de middag toch pas serieus waaien...
|
|
|
Giertje
|
Als je maar wel in die oude mannenhoek blijft Richard, met die Brunotti van je.
|
|
|
FlyingHigh
|
Beun heeft nog een boardje te koop voor maar 50€. Geen idee wat voor een board.
|
|
|
|
Nickje
|
10 uur op Wijk morgen!! )
|
|
|
@LaurenS
|
Volgens de voorspelling gaat de wind in de middag toch pas serieus waaien...
Volgens mijn voorspelling waait het de heeeeele dag serieus op zee ,sterker nog het waait nu al lekkerrrr
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Beun heeft nog een boardje te koop voor maar 50€. Geen idee wat voor een board.
Heb al een PM gehad van Hans. Ga hem zo wel effies een sms sturen. Thanks Herman.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Sjon, kheb ook nog wel een boortje, maar dan kan de fysio gelijk een afspraak maken bij de tandarts om zijn vullingen te vernieuwen
|
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
En Peter ik heb de kaarten, vertrek 06.55 uur Schiphol. 05.00 uur bij de bali transavia ???
Gelukkig maar, ik schoot helemaal in de stresssssss ...Kon ik misschien niet mee naar Tarifa omdat ik geen vliegticket heb...AHHHHHHRGGGHHHH Sessie op schell was oke, was eigenlijk alleen maar om te kijken of mijn ruggie het een beetje hield.Dat ging boven verwachting GOED dus van de week weer snel naar het zalige zeetje.En Ries zag er inderdaad goed uit met je Edge 9m2. Jij blij,ik blij ... topkites,snel maar is testuhhhh en crashuhhh
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was weer lekker vanmiddag op Schell hebzo.n 1.5 uur kunnen varen ...jammer dat de wind om 17.00uur echt inkakte had graag nog wat langer willen varen... Morgen ziet er ook goed uit...ben erweer na 15.00
Richard ...mooie kites zien er top uit...
|
|
|
onderaqua
|
Was weer lekker vanmiddag op Schell hebzo.n 1.5 uur kunnen varen ...jammer dat de wind om 17.00uur echt inkakte had graag nog wat langer willen varen... Morgen ziet er ook goed uit...ben erweer na 15.00
Richard ...mooie kites zien er top uit...
Morgenmiddag wordt het vermoedelijk Noord west dus . . . .
|
|
|
Fe®®y
|
@ laurenS ik had je al gemist op wijk maar goed om te horen dat je rug weer oke is
|
|
|
|
Fe®®y
|
morgen weer een kans, was vandaag wel erg mooi hoor op wijk morgen eerst ff nieuw centerlijntje scoren en dan weer naar wijk
|
|
|