Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Oeihoehoei dat was weer een heerlijk daggie op Wijkiki Hier hoef je niet voor naar el gouna ef Tarifa jihaaaa morgen weer Sterkte met je ribje Ferry, had later bijna hetzelfde effect maar kon de golf net voor blijven
|
|
|
|
Fe®®y
|
Oeihoehoei dat was weer een heerlijk daggie op Wijkiki Hier hoef je niet voor naar el gouna ef Tarifa jihaaaa morgen weer Sterkte met je ribje Ferry, had later bijna hetzelfde effect maar kon de golf net voor blijven 2000 mg paracetamol en voel er bijna niets meer van
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Mooie foto Theo.... het was weer een heerlijk (mid)dagje wel een wat vlagerig windtje..maar in de vlagen lekker krachtig...ging lekkerhoog met mijn 9mtr.. Morgen hopelijk nog zo.n dagje..
|
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Hier nog iemand die morgen vroeg naar Wijk gaat. Ik kan alleen sochtends ivm open huis.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
He geitebreier kom lekker naar zee, dan ken je nog veul hoger [/quote ] He geitebreier kom lekker naar zee, dan ken je nog veul hoger Theo... je weet toch dat ik allergies ben voor (nat) zand... Maar morgen(middag) even kijken hoe de wind staat ..volgens mij wordt hij W/NW en dan kom ik ook weer eens naar het zoute water..
|
|
|
ditispablo
|
lekker hoog vandaag met de 10, wel beetje aan-uit zeg...
|
|
|
360
|
Wat een feest op wijk bij de bunker! Prachtig zonnetje erbij Prachtig!
|
|
|
IlaanV
Geen avatar
|
Hier nog iemand die morgen vroeg naar Wijk gaat. Ik kan alleen sochtends ivm open huis.
Hoe laat wilde je daar zijn? En ben je dan bij de bunker?
|
|
|
|
Jellevw
|
9 tot 11 wil ik op het water staan. Bunker is ook goed. Ik post morgen wel ff als ik van huis weg rij. Morgen vroeg eerst ff de wind checken.
|
|
|
Nickje
|
Was een lekker daggie vandaag op Wijk! Lekker kunnen knallen met de 12m ) Van 10.30 tot 14.30 gevaren, toen overpowered en geen zin om de 10m te pompen haha @ferry, sterkte met de ribben Je ging iig goed hoog haha
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Sorry alvast als ik mensen in de weg zit, morgen mijn eerste les op Schellink Je zal niet de enige zijn!! Doe morgen de groeten aan de andere 200 kiters die saampjes varen!
|
|
|
|
Jellevw
|
Nog meer vroege vogels?
Ik ben bij de Bunker om uurtje of 9
[edit] samengevoegd, dat kan ook in 1 bericht.
|
|
|
|
Jellevw
|
Kijk dat zijn al weer 3 vroege vogels :-) Mn vaste kite maat is inmiddels ook onderweg.
|
|
|
pewpew
|
met een beetje geluk sta ik om 11 uur op het water in schellinkhout tot dan
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Sorry alvast als ik mensen in de weg zit, morgen mijn eerste les op Schellink Je zal niet de enige zijn!! Doe morgen de groeten aan de andere 200 kiters die saampjes varen! Is het zaterdag zo erg op Schellink ?
|
|
|
|
Vloot
|
200 en 1 ik ga zo ook heen
|
|
|
|
|