|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
Hey Aloha, spots hadk natuurlijk allang gechecked...
Alleen bij ijmuiden zeggen ze ook dat zuid niet kan terwijl het wel mogelijk is dussss...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
@mauikiter...met de windrichting Z/O is op Schell. nog goed te kiten zeker als je wat verder het water opgaat..
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Volgens mij shop jij iedere dag .......goed voor onze economie, keep on going.
Yup, shoppen was ook weer lekker. Ik zorg wel dat de economie draaiende blijft hoor. Vooral je helemaal gek laten maken door de media en je poen op de bank houden. Daar hebben we wat aan. Uitgeven die handel. Je leeft maar één keer.
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
(up_kitesmiley)Zwafra, thanks voor je reactie. Ik vaar zeer geregeld op Schellie, dus had al een vermoeden.... Vandaar.... Maybe tomorrow dusss!
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik heb geen idee wie ik allemaal gezien en gesproken heb vandaag op Schell, maar Littleman en Jantjuh in ieder geval heel erg bedankt voor jullie hulp en tips heb weer veel geleerd vandaag. Waterstart van 2 meter gemaakt ipv 1, toch weer progressie haha
|
|
|
mocem
|
Zijn je ballen er niet afgevroren? aangezien je de hele dag in het water heb gelegen.
|
|
|
franco
|
hee daar so surreal komt allemaal goed, als je zelf maar ook blijft nadenken!! dan word het een leuk spel met de elementen, pfff draaf door haha. ps. ik denk dat ik je kite heb opgelaten? groteneus krullen(mijn profiel) oja en zo als ries zecht die gek op het vorem hahahaaaaaaaaa dat is zeker een goede vraag, want was koud!!!!(droogpak geen probleem warme ballen) maar laat nu niet iedereen meteen naar de winkel rennen en dan ook een droogpak kopen,anders word het weer zo druk!! gun de ouwe rotten van het kiten hun winter, en na de winter is iedere beginnenling natuurlijk weer welkom!!! geintje iedereen altijd welkom
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Zooo hé, journaal gaf net 4 bft af voor morgen en gaat toenemen tot 8bft. Windvlagen van 100km per uur. Oohja en een bak regen erbij. Het zonnetje wat ze gisteren er nog bij hadden staan, hebben ze ook maar weggehaald Dat maakt je waterstart wel erg makkelijk so_surreal. Hoeft alleen je kite op 12 uur te houden en wordt vanzelf gelift Nog wat gescoord in de stad John??
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Paar schoenen, paar broeken, mutsies, sloffies en een paar truien. Ik ben klaar voor de winter. Kom maar op met die kou.
|
|
|
So_Surreal
|
Zijn je ballen er niet afgevroren? aangezien je de hele dag in het water heb gelegen.
Haha nee had het echt niet koud in mijn wetsuit, alleen mijn handen begonnen koud te worden en met omkleden was het een hel natuurlijk. Heb echt die stopper nodig Mijn kite viel opeens toen het even windstil was naar beneden, en vervolgens kwam er een rukwind waardoor de war uit mijn handen getrokken werd, maar zonder die stopper schoot die zover door dat ik d'r niet meer bij kon en dus richting die rotsen getrokken werd. Toen de wind weer even 2 seconde wegviel kon ik gelukkig snel mijn bar weer pakken en de kite relaunchen, toen ben ik maar naar de kant gegaan.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Hoeft alleen je kite op 12 uur te houden
HO STOP...niks op 12 uur houden. 12 uur is mijn specialiteit. Waag het niet om dit te doen anders klaag ik je aan. Ik heb hier patent op.
|
|
|
FlyingHigh
|
Paar schoenen, paar broeken, mutsies, sloffies en een paar truien. Ik ben klaar voor de winter. Kom maar op met die kou. Kijk, dat doe je weer goed. Ga je er mss een keer netjes uitzien Jij moet niet piepen Pieno, in el Gouna hield je je er ook niet aan en ging je gekke dingen doen met die kite. Superhoopertroeperbackroll- headfirst strandflip. Mooi dat jij die titel van 12 uur kiter kwijtbent vriend!!!
|
|
|
Dennisairtime
|
Vandaag heerlijk gekite op Wijk. Was eerst maar tegen een uur of 14.00 ging het los. Heerlijk met de 7M bijna geen kiters en super mooie golven. Was aan t eind zeker 30 knopen. Eind van de dag was even zo toen een beginnend kiter zijn 9M veel te veel in de power zone op liet. Hij kon hem moeilijk houden en eventjes leek het er op dat het goed kwam totdat hij van schrik een rare stuur manoevre maakte en door de lucht vloog om vervolgens met een smak tegen de duinen aan te knallen. Ik schrok me rot en rende gelijk op hem af. Gelukkig viel het allemaal mee veel zand in zn ogen niks gebroken en het belangrijkste hij leefde nog. Ik heb hem naar zijn auto gebracht omdat hij niks meer zag met al dat zand in zijn ogen. En zijn maat heeft hem toen naar het ziekhuis gebracht want hij heeft hoogst waarschijnlijk een hersenschudding want hij kon zich bijna niks meer herinneren. Ik ben benieuwd hoe het met hem is afgelopen. Hoop dat iemand dit weet.
|
|
|
FlyingHigh
|
Zo hè... Das een flinke afstand van het strand naar de duinen. Ff weggeweest is idd niet goed. Mzzl gehad nog. Beterschap.
|
|
|
BdB
|
Vanmiddag nog ander half uur gevaren op schell, niks lukte en had het koud morgen droogpak maar is aan begint echt koud te worden. Morgen hopelijk meer woei :-)
Die zeekoe is wel een opvallende verschijning op schell. Blijven oefenen stond vorige winter ook zo te klote voordeel dat het heerlijk rustig is
|
|
|
|
So_Surreal
|
Ik blijf morgen thuis, ik wil eigenlijk pas weer gaan totdat ik die stopper heb. Ik vind het anders niet echt veilig. Heb morgen ook weer familie verplichtingen, dus denk dat het sowieso erg krap zou worden. Vanmiddag nog ander half uur gevaren op schell, niks lukte en had het koud morgen droogpak maar is aan begint echt koud te worden. Morgen hopelijk meer woei :-)
Die zeekoe is wel een opvallende verschijning op schell. Blijven oefenen stond vorige winter ook zo te klote voordeel dat het heerlijk rustig is
Een opvallende verschijning omdat ik zo aan het klooien was ?
|
|
|
BdB
|
Nee dat niet hoor, die zeekoe zelf is een opvallende verschijning ziet er wel mooi uit.
Ik vaar al me kites zonder stopper, dus ik zou zeggen gewoon lekker naar schell en blijven oefenen
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Zit er een clamcleat op jouw setje of een depowerstrap? Mocht je clamcleat hebben, dan kan je die verplaatsen, waardoor je powerlijnen korter worden en je bar dus lager komt te staan. Of heb je gewoon van die korte armpies??
|
|
|
|