|
|
|
|
Giertje
|
Wat een spektakel Richard daar in Tarifa Het lijkt qua wind wel op Schellinkhout van af gelopen zondag.
|
|
|
franco
|
Richardt weer een top film.
|
|
|
surfingden
|
Hidden lines is er niks bij. Leuke film.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo lekker terug van een heerlijk lang weekend luik campertje morgen de stalling in t/m 2013 zo te zien is het hier goed los gegaan maar in luik zaterdag geheel in de zon op een terrasie gezeten en zondag lekker geshopt op de la batte met mevr debeun lekker weer en nie koud wel een beetje wind maar lang nie zoveel als bij jullie zo te horen echt beun weer maarja je kan nie alles hebben in het leven dus aankomend weekend ben ik eindelijk beschikbaar dus la maar komen blij dat er in ieder geval niemand gewond is geraakt JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Lekker filmpie Ries. Volgend jaar nog maar niet Tarifa doen, maar ook geen El Gouna meer. Soma Bay, Gokova of Brasil zit ik zelf aan te denken. Hé El Beuno. Goed weer wat van je te lezen pik. Tijd geleden. Zondag was het niet echt Beunweer hoor. Het waaide namelijk en dan zien we je nooit.
|
|
|
bredo
|
geweldige film richard heb genoten en jullie ook zo te zien!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john komt wel goed volgend jaar weer naar egypte dan vaar ik in ieder geval week een heel weekie aankomend weekend gaan we los niks nada njente te doen dus vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA zal trouwens de gehele film effe aankomende week op youtube zetten dus richard hij komt eraan ouwe seur vriend vriend slijm slijm buk buk
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jaja, eerst zien, dan geloven mijn vriend dat je gaat varen. Wordt wel weer eens tijd je op het water te zien. Ik weet niet of ik weer naar El Gouna ga volgend jaar. Ben er nou 3x geweest en vind het daar echt wel te gek, zeker met die wind die we afgelopen september hebben gehad. Ik wil echter een keer wat anders. Ben helemaal niet zo van iedere keer hetzelfde. Misschien een keer naar Gokova of iets anders voor die prijs en omstandigheden. Ik ga wel even kijken op internet de komende maand.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Dacht eerst ook over Gokova na maar hoorde dat 't er zelden 18+kn waait. Meestal dus minder en dan ook nog 30 graden, ofwel 12m+ weer.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
je roept maar john ik volg wel kite kings on tour going ....................................... ......................................v ul maar in varen ga ik zeker maar effe gekeken naar de voorspellingen ....not goot
|
|
|
@LaurenS
|
Zo ,de windvoorspelling voor woensdag overdag is ook weer naar beneden bijgesteld,dat gaat weer lekker hieroooo ......pffffff ,maar afwachten wat er donderdag gaat gebeuren ,ziet er nu nog goed uit......
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
woensdagmiddag/donderdagochtend: Wort t Edam of wort t Enkhuizen?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Muiderberg doet het ook goed in de voorspellingen,als het zo blijft ben ik morgen om 13:00 op de spot.... ,of anders medemblik ,geeft weer een paar knoopjes meer ....werk ze John ,maar niet teveel .
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Grappig, Muiderberg wilde ik erbij schrijven, maar dr wordt altijd gezegd dat dat nij NO zeer vlagerig ?!? zou zijn... Medemblik, is dat niet die ganzeschijterijpoel en omgeving?? werken... waz toch uren schrijven wel kuut dat t bij jou nou net in de winderige uurtjes mot gebeure
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Dan maar ff fingerz crosst dat iig die 22 knopies zullen blijven t zal wel.... stervenskoud zijn ach jah was iets emotioneels en dus uit te schakelen
|
|
|
Nickje
|
Morgen maar eens op Edam kijken! Lekker weer even een dagje knallen!
|
|
|
@LaurenS
|
Mmm ,dit klinkt niet slecht,
Morgen overdag wisselen wolkenvelden en zon elkaar af en houden de kustgebieden kans op enkele buien. De middagtemperatuur ligt rond 8 graden. De noordelijke wind is matig, aan de kust en op het IJsselmeer (vrij) krachtig, 5 of 6 Bft. (Bron: KNMI)
|
|
|
Giertje
|
Gewoon goed kiteweer dus Edam denk ik.
|
|
|