|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wat ben je ook een AARDBEI he Theo,was zalig op Schellie,knopie of 25 plus Je kan natuurlijk je allerbeste vrind effe een WhatsAppie sturen of effe een belletje doen he Ik heb me thuis nuttig gemaakt ben de zolder opgevlogen en heb me spiertjes effe gekieteld en tussendoor effe de was gevouwen voor Moniekie Morgen weer een nieuwe kans Oh ja gefeliciteerd met je nieuwe kite Pe , neem aan dat deze een iets betere kwaliteit heeft als die Gaastra's
|
|
|
@LaurenS
|
Mot ik je reet ook nog afvegen ,je ziet zelf toch wel dat het waait
|
|
|
|
360
|
Wijk was ook niet slecht vandaag. Mooie rollers en stevige bries. Na 14:00 stopte de druppels Top daggie
@peter Mooie kite man! Veel plezier ermee.
|
|
|
the littleman
|
En?????? Handplant kiteloop?????
Hoop dat je hier wat langer plezier van hebt Peter.Hij springt in ieder geval goed en hoog;-)
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Mooi spul Peet . Zal mij benieuwen of alles heel het eerste jaar door komt. Dan moet het wel goed spul zijn Morgenochtend ook naar Schell. Visite van 's middags weten te verzetten . Ff lekker spelen op Schellie...gezelllligggg
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
voor mij is het morgenochtend eerst met mijn zoon naar de vlootdagen in den helder... daarna naar Schellie..ik hoop er om een uurtje of 14.00 te zijn..
|
|
|
|
bredo
|
Straks mijn 10 meter maar weer uitlaten, hoop dat de park het goed doet op zijn high-end. Mot nog zoeken naar zijn windrange.....helaas niet op schellie, maar gewoon weer op zee.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ben ook onderweg.
Aan het begin van de dijk Lelystad-aenkhuizen zijn trouwens windsurfwedstrijden. Gaan hard zeg. Gaaf on te zien.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
ik sla over vandaag, moet helaas naar The Boss in nijmegen allemaal veel plezier
|
|
|
Langbeest
|
Mooie kite Peter, veel plezier ermee
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
ik sla over vandaag, moet helaas naar The Boss in nijmegen allemaal veel plezier Godver ik ben jaloers op je, veel plezier!
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Als je het een keer goed hebt gedaan krijg je geweldige kick en daarna wil je niet anders. En dan vooral veel doen. En geloof me, geen een loop is dezelfde. Veel plezier! Ja ja het is gelukt , Ton bedankt voor je adviesen en eindelijk na 14 jaar is het gelukt een transion met een kite loop, ongelofelijk, en mijn kite is nog heel !!! Vanmorgen al vroeg om 09.00 uur op het water met een heerlijk zonnetje en een constant windje voor de 9 meter. Was lekker rustig met 5 personen op het water dus time voor de kite loop . Eerste keer plat op mijn bek en over het water heen getrokke, auw auw , kie gecrashed 2e keer in een keer ging tie goed, Yessss . Nu nog veel oefenen en proberen hem uit te breide met andere truuks. Top sessie vanmorgen dussss, en toen kwamen de buienradar badgaste erbij vanmiddag , regen en vlagerige k...t windt Tijd om te stoppen. Komt er bij de parkeerplaats een duitser na met toe die me herkende van 3 jaar geleden uit El Gouna. Hij vertelde mij dat hij dankzij mij is doorgegaan met kiten. Wij wou gaan stoppen maar toen hij mij had gezien na een top avondsessie, in El Gouna besloot hij door te gaan. Hiervoor wou hij me bedanken, ongelofelijk Zo, nu even douchen en dan op de fiets naar Dirkshoorn voor een feesie, laterrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
|
DM2008
|
Tijd om op pad te gaan, de regen is bijna voorbij ende wind trekt aan! Over een ruim uurtje in Schel.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Als je het een keer goed hebt gedaan krijg je geweldige kick en daarna wil je niet anders. En dan vooral veel doen. En geloof me, geen een loop is dezelfde. Veel plezier! Ja ja het is gelukt , Ton bedankt voor je adviesen en eindelijk na 14 jaar is het gelukt een transion met een kite loop, ongelofelijk, en mijn kite is nog heel !!! afgezien van jou kiteloep weinig gemist duzzz Waar gaan we morgen heen Ries,zeetje doen?? Heb alweer genoeg van Schell
|
|
|
franco
|
hee lars die poephouding moet er nog even uit hoor, rechter op staan voorste been strak achter been krom en beet je achter over leunen het lijkt mij ook geen goede houding voor je rug dus buikspieren aan spannen
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
hee lars die poephouding moet er nog even uit hoor, rechter op staan voorste been strak achter been krom en beet je achter over leunen het lijkt mij ook geen goede houding voor je rug dus buikspieren aan spannen Ik ben al blij dat ik eindelijk weet hoe ik snelheid maak Die houding ga ik aan werken. Volgende keer een beetje proberen de andere kant op de varen, voelt echt nog heel onnatuurlijk. Hoe ging het met je rug vandaag ?
|
|
|