|
Giertje
|
Citaat van:@ LaurenS Dat wordt nog een lekker weekje,ik ga mijn tentje maar opslaan op Edam Moet jij je koffertje niet pakken dan voor je mega trip naar Brazilië? Have fun!
|
|
|
@LaurenS
|
Moet jij je koffertje niet pakken dan voor je mega trip naar Brazilië? Have fun! Kitebag is idd al ingepakt gister,heb nog een nieuwe 9m2 jekyll liggen die niet meegaat ,dus die mag mee naar Edam komende week
|
|
|
Woodmaster
|
Edam is nu anders weer aardig bijgesteld...................naar beneden!
|
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
Morgen ben ik Edam... Stomme vraag maar is er dan een kans dat ik enige kiter ben of is dat zeker niet het geval?
|
|
|
|
Giertje
|
Het is echt veel beter kiten op Medemblik. Edam is een grote klotsbak!
|
|
|
|
Nigelsheep
Geen avatar
|
Heeft iemand ervaring met kiten op Muiderberg met de voorspelde wind voor komend weekend? (oostenwind) Hoe vlagerig is het daar dan? Uberhaupt te doen? Ik ken het alleen met noord of noordwest.
|
|
|
@LaurenS
|
Het is echt veel beter kiten op Medemblik. Edam is een grote klotsbak! Bizar , dat heb ik nog nooit gehoord, het is juist als een spiegeltje achter de dijk! Edam here I come
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ben er ook klaar voor ga morgen naar medemblik vindt ik echt stuk betere spot dan edam
|
|
|
Giertje
|
Nou je ziet het, zelfs de kiter uit Hoorn waagt er zich niet aan. Maar voor de mannen met een hoog testosterongehalte is Edam een goede opstapplaats om naar de Bukdijk te varen, het kitesurf-walhalla van Noord Holland.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga mee Ger ...wil die geheime topspot wel eens meemaken . Maar ik kan pas om een uurtje of 13.30 op Edam zijn ..
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Niemand naar IJburg morgen ff kijken of het wat is? Vorige keer dat ik er was met NO was het perfect vanaf dat landtongetje, iemand ervaring met pal Oost?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
klinkt een beetje dubieus ger ( mannen met een hoog testosterongehalte bij de bukdijk )
|
|
|
|
HkerkMarthijn
Geen avatar
|
Ik zit nog te twijfelen tussen Edam en medemblik.. Medemblik heeft betere voorspellingen en Edam is dichterbij... Maxva je kan evt. meerijden als je niet te vroeg wil gaan.
|
|
|
maxva
|
Ik ga morgen toch naar Medemblik! Heb vervoer en ben er waarschijnlijk rond 10 uur bedankt voor het aanbod though
|
|
|
Giertje
|
Ik zie het alweer Henk je bent niet alleen met kitesurfen een topper!
|
|
|
maxva
|
Heeft iemand het adres van de spot op medemblik? Hoe zit het met parkeermogelijkheden? Alvast bedankt!
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Pal oost lijkt me niet ideaal voor Ijburg maar kan wel, wind kan nog wel eens vlagerig zijn.
|
|
|
|
|