@LaurenS
|
En morgen geschoren Ries, lijkt gvd de kerstman wel met die blonde baard, veel plezier morgen , ik pak de woenesdag wel mee
|
|
|
Giertje
|
Sorry Richard ik kan niet zeggen waar ik was. Alleen voor vrienden.
|
|
|
|
|
|
surfingden
|
Morgen lekker vrij dus de hele dag schell samen met de bakker. Yeahhhhhh! !!!!!!
|
|
|
|
mocem
|
Morgen naar WIjk als het op et werk mee zit.
|
|
|
Giertje
|
Richard ik ben helemaal ontroerd door dat filmje, wat een Judas ben ik toch. Om het goed te maken zal ik morgen je kite oplaten.
|
|
|
the littleman
|
Jep morgen knallen op schelli vanaf een uur of 2
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Lekker hoor, op weg naar mijn werk Veel plezier vliegerts.
|
|
|
Ro@ld
|
Gelukkig verlof kunnen krijgen vanmiddag dus een uurtje of 2 half 3 op schell
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zit lekker uit het raam naar de bomen en de lucht te staren op me werk veel plezier allemaal en bie safe. Misschien dat ik vanmiddag ook nog even kom, als het niet te hard waait voor de Cab SB 10
|
|
|
Ro@ld
|
Hier in IJmuiden zijn er momenteel onweersbuien dus op letten met zijn alle have fun
|
|
|
|
bredo
|
Kijk op webcam vaN WIJK maar zie niemand varen?!!
|
|
|
Langbeest
|
Heerlijke ochtend op Schell, vanmorgen vroeg met 4 man op het water. Tot de onweersbui, net op tijd alles weer ingepakt...... Meer van deze dagen, nu maar aan het werk. Voor iedereen die vanmiddag gaat, "be safe"
|
|
|
Big Vin
|
Ik kom net terug van schellinkhout, echt prima kunnen varen met de 9m. Wel echt even storm gehad, hagel, bliksem en mega harde windstoten.
|
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Ja ik hoop dat de wind voor donderdag zo blijft staan. Toevallig weer een dagje vrij dus het ziet er goed uit voor schell.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
vanmiddag op schell met een torch 7 ,kan nog niet echt wennen aan deze kite .Ging niet hoog en blijf totaal niet hangen in de lucht .voor de rest was de wind wel ok beetje vlagerig hoop dat het van de week weer wat beter gaat
|
|
|
Giertje
|
Henk koop een Cabrinha Black Tip! Maar ja toen was je nog een jonge god.
|
|
|