Langbeest
|
Ja Peter, je hebt een prima weekend uitgekozen om te relaxen met je meissie
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Lekker gekite vanochtend met de 10 hoor duurde maar een uurtje maar toch ..... daarna lekker door met de 14
|
|
|
|
surfingden
|
(kitehigh_kitesmiley)Wie morgen schell ?????
|
|
|
Langbeest
|
Ik denk heeeeeeellllll veeeeeellllll mensen
|
|
|
DM2008
|
Iedereen naar Schel? Zal het lekker rustig zijn op Wijk
|
|
|
bredo
|
Vanmiddag naar Castricum aan swell.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo alles staat klaar, vertrek zo naar schellinkhout, zal vanochtend wel de enige zijn ...
|
|
|
TBK
|
zo alles staat klaar, vertrek zo naar schellinkhout, zal vanochtend wel de enige zijn ... Ik denk 't ook, ik ga wel achter een boom staan op 't water !
|
|
|
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Heb alleen een 9m helaasch. Zo langzaam maar eens naar dat durp rijden en hopen dat het wat aantrekt nog!
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
kom net van het strand, is nog niks, af en toe vlaag, en dan weer compleet stil. moet vanmiddag weg helaas, maar de ochtendsessie werd dus niets.
|
|
|
bredo
|
kom net van het strand, is nog niks, af en toe vlaag, en dan weer compleet stil. moet vanmiddag weg helaas, maar de ochtendsessie werd dus niets.
Zie ze anders wel lekker knallen!,?
|
|
|
DM2008
|
Iedereen staat nu op het strand in Wijk volgens webcam Timboektoe?!?
Edit: en nu is men weer op het water.
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Vanmorgen was het weinig twijfelde om de 14 op te pompen maar ja de voorspellingen waren dat het wat zou toenemen. Dus toch maar de 10 gepakt rond 12 uur ging ie even kneiterhard dus maar even het water af. Knopies even verzet en om 13 uur gingen we los, hoog en hard helmaal top. Nu uitrusten op me werk. Oh ja morgen vrij dus roept u maar waar gaan we naar toe
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja het was weer een top dagje ... in de vlagen stevig aan mijn 9 mtr moeten trekken .. ging wel lekker hoog . Morgen na het werk misschien nog een paar uurtjes ..het is tenslotte de laatste week voordat de klok weer naar wintertijd gaat .. Overigens het water in het markermeer is ook weer op winterpeil het is op sommige stukken maar kniediep of minder.. .
|
|
|
|
Langbeest
|
Was weer top vandaag, erg gezellig. Hoop bekende weer.
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Zie ze anders wel lekker knallen!,? ligt er aan waar. ik had vandaag maar tot 11:30 de tijd en voor die tijd was het niets voor een 10 meter. helaas want vanmiddag was het top zo te horen. morgenmiddag weer, want ik stop er morgen op tijd mee.
|
|
|