|
MEGALOOPBEUN
|
nice pica zondag ook richting schell lekker vroeg het bedje weer uit JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
@LaurenS
|
Yep ,dat is wel 15 plus Tim, je ging weer waanzinnig hoog. Mooie fotoooo
|
|
|
Langbeest
|
Stond je op de pier Tim??
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De Picture is hele Top Tim ...echt hoog Morgen nog mensen naar Schell.. ik ben er (als het waait ) om een uurtje of 11.00
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Als die voorspellingen zo blijven als dat ze nu aangeven, ben ik er rond 08.30 uur. Ik check het morgenochtend nog wel even of er nog wind is Voor de rest van de week was goede wind voorspeld, maar die voorspelling is alweer naar beneden bijgesteld
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Jazeker morgen richting schell. Denk rond 10.00. Vergeet niet je wekker te verzetten vanacht :-)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben er ook al vroeg kiten in het donker JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
joosie
|
Morgen kan je wel op tijd zijn ivm.....
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
beste mensen zal de wind nou ook weten of ie en uurtje eerder mot gaan waaien thats the question sjonge sjonge zaterdagavond en de martini smaakt weer heerlijk hoe is et de de rest van de kitekings ? al aan het slapen / vroege sex / nachtvissen /disco / stakeout voor john natuurlijk JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA
|
|
|
@LaurenS
|
OOHAA , morgen maar ff Wijk checken, ltrzzzzzz
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Effe broodje smeren en dan lekker buiten spelen op Schellie. Tot zo mannen
|
|
|
Tristan Phillips
|
Hoi Allemaal, is er iemand op schellinkhout van kitefeel vandaag? Groetjes en tot straks
|
|
|
Langbeest
|
Nope, die zijn op vakantie
|
|
|
pewpew
|
iemand een update van schel?
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
hmmmm. het is hier op het forum al een uur later ohoh.
ik zit te twijfelen. twijfel twijfel 9meter. wijdenis geeft wel 16knp en het zou nog iets moeten aantrekken.
officieel zou ie het aan moeten kunnen. hmmm.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het begint al te waaien hier ...moet zeker wel goedkomen met de wind vandaag... Ga zo ook richting schell...
|
|
|
Haring High Richardt
|
iemand een update van schel? Windstil verwachting nog minder windt, dus iedereen lekker thuis blijfen, zelfs geen gekleurde plaatjes van zwaf die niemand begrijpt, moet het wel erg slecht zijn Theo komt me zo op halen voor een ouwer wetse slap ouwe takke bosse sesie op Schel
|
|
|
pewpew
|
iemand een update van schel? Windstil verwachting nog minder windt, dus iedereen lekker thuis blijfen, zelfs geen gekleurde plaatjes van zwaf die niemand begrijpt, moet het wel erg slecht zijn Theo komt me zo op halen voor een ouwer wetse slap ouwe takke bosse sesie op Schel vergeet de kibbeling niet
|
|
|
Woodmaster
|
Dat wordt bij-blazen heren [/glow]
|
|
|
|