Locals organiseerde een Big air challenge voor "amateurs" , aantal van ons Jannis, Bas, Ilana, Mariska en ik deden mee...Peter was onze mental coach Bas had de challenge gewonnen ! Altijd maar weer die Noord Hollanders
Mystic House: #NoProsAllowed Big Air Challenge Capetown
Locals organiseerde een Big air challenge voor "amateurs" , aantal van ons Jannis, Bas, Ilana, Mariska en ik deden mee...Peter was onze mental coach Bas had de challenge gewonnen ! Altijd maar weer die Noord Hollanders
Heimweeeeeeeeeeeee,fraai filmpje hoor...wie heeft dat in elkaar gejast ?
Wijk aan zee is wel goed te doen voor mij. Hoe laat kan jij er zijn? Ik heb tot uiterlijk 16:00 Ik ben daar nog niet eerder geweest dus als je me kan laten weten waar ik precies in wijk aan zee moet zijn is dat fijn.
ik kan er rond 12 uur zijn. Als je Reyndersweg 1 invoert op de tomtom kom je bij strandpaviljoen timboektoe uit. Daarvoor op de lange weg (reyndersweg) kom je ook een oude duitse bunker tegen. Wij kunnen vanaf daar het strand op wat minder ver lopen is of vanaf timboektoe. maakt mij niet uit
ik ben nieuw hier en ben net een paar dagen terug uit sal en heb daar 1 week les gehad en 1 week zelf geoefend. nu wil ik eigenlijk zo snel mogelijk door gaan met oefenen hier in het koude nl. dus als er een x iemand naar schellinkhout gaat en ik ben beschikbaar en het geschikt is voor een 9m, zou ik graag mee willen als het mag. ik vind het zelf niet echt verstandig om helemaal alleen te gaan. dus hoor het graag (A)
welkom in dit noord holland topic. zondag wordt waarschijnlijk wel een mooie dag. niet voor schellinkhout maar er is vast wel een andere mooie beginners spot met deze windrichting
Wij hebben een besloten facebook pagina voor o.a. oud cursisten. Deze zetten er zelf op wanneer ze waar zijn en hoeveel het waait. Misschien leuk om lid te worden om zo andere kiters te ontmoeten.
Even wie/wanneer/waar kitefeel intypen bij zoeken en je vind het.