Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Volgens mij heeft Harinkie een pingpong-arm. In Brasil kreeg ie ook plotseling een schok in die arm en stuurde hij zijn spiksplinternagelnieuwe kite zo bij ons in de rieten daken van de huisies. Toptrick was dat. Kaaaabam Wil jij dan de hele vakantie filmen. Als je toch niet kan kiten, kun je je maar net zo goed nuttig maken En anders kun je lekker snorkelen bij het rif. Zitten hele mooie vissen
|
|
|
the littleman
|
Ik neem een strandhengel mee, die mag je overdag wel lenen. Als je niet te druk bent filmen;)
|
|
|
Emanuel
|
Verwachten we nog een beetje wind in Schel zo? Gaan er toevallig nog mensen vandaag?
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was weer lekkel met de 11 meterop Wijk aan Zee met Coos Zok. Zonnetje en zelf de kuil van Mitu uit Sal waren aanwezig Kuil ligt heeerlijk
|
|
|
pewpew
|
Was een mooie sessie inderdaad. Eerst met de 14 maar werd een beetje veel na een uur. Daarna met de 10 lekker kunnen varen
|
|
|
joosie
|
lekker middag avondje op schell tot 21:00 lekker gevaren met de 9m en helemaal niet druk, hopelijk blijft de wind staan voor donderdag dan weer een middag- avond sessie
|
|
|
|
Ride
|
Doe je goed vriend dat je lekker nog mee gaat naar Egypte. Gezellig
|
|
|
Langbeest
|
Top dagje op Wijk. Ik was Richard en Coos opeens kwijt, blijken ze in een krater te liggen sjillen
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Marsa is geboekt hoor. Heb maar een suite genomen
|
|
|
Ride
|
Lekker man. Goed dat je meegaat Ik koop nog even een snorkelset met flippers. Bij geen wind effe lekker snorkelen bij het rif
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
WAT...gaat die Junk ook mee? Maarre join the club Herman... Snorkelen John? Eg nie..ik schijt al in mijn broek als ik een doosje sardines zie.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
Gezellig herman Hoeveel nachten nog ach Nog 2 badkamers en dan Jalaaaaaaaaaaa
|
|
|
|
joosie
|
WOW Manfred wordt opgevreten Alles goed met die ouwe gek?? Morgen middag ff uurtje eerder van t werk ziet er goed uit voor de 11m
|
|
|
pewpew
|
Rip manfred?
|
|
|
|
surfingden
|
Dat is nou precies wat je bij mij deed Manrot . hahahaha wel alles goed afgelopen?
|
|
|
Langbeest
|
Nee hoor Manfred, heb wel meer.
|
|
|
FlyingHigh
|
Maar dit waren de beelden met de meeste actie toch?? alles nog heel Manfred? Zin in Marsa met alle dwazen Wij gaan jou toch eens over dat guppenfobie heen helpen hoor Taco!!
|
|
|
|
Huik
Geen avatar
|
Ik ga in Egmond aan Zee vanaf een uur of drie is het daar wel te doen, denk ik.
|
|
|