Idefixe
|
eind vd middag met een 7 metertje ( te klein ) @ Wijk. Was eigenlijk best wel een lekkere sessie: rete rustig op het water en dan kun je in je low-end , ook op zee, leuke dingen doen. 8| Morgen maar ff kijken , wordt wsch bagger weer.....
|
|
|
Haring High Richardt
|
ij stond dan ook met je 100kg met een 7m terwijl ik met m'n 75kg met een 9 stond, kan me voorstellen dat je het toen pas lekker vond En 100 kilo met alleen maar spieren (in ruste) allemaal Maak je niet druk Frank. Zeker niet doen Frank,!! Ik heb een Woo in mijn hoofd laten bouwen door dokter Bibberrrrr in het MCA en die Woo zij dat ik gister 10 minuten op het toilet zat te schijten terwijl ik voor mijn gevoel vorige week 3 seconden langer erop zat. Klopt geen reedt van Snap er helegaar niks van Wat mot ik doen ???
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Top dagje...heerlijk met mijn 9 mtr lopen knallen . .en gezellig druk ..... alleen van die WOO klopt niets vandaag echt duidelijk hogere sprongen gemaakt dan gisteren maar volgens die WOO was er geeneen hoger (slechts 10.8 als hoogste) vind ik niet betrouwbaar ..ben er klaar mee zonde van mijn 200,- euries Ik heb ook steeds meer het idee dat het niet klopt, vandaag nog hoger gesprongen dan 9.1 meter. Volgens andere kiters ging ik minimaal net zo hoog als iemand die met een WOO bijna 12 meter heeft gesprongen. Aankomende week ga ik de WOO testen op het werk. Onze hal in een meter of 6 hoog en dan ga ik kijken of die echt goed klopt.
|
|
|
|
the littleman
|
Was weer lekker vandaag! Ik zag je sprongen vandaag Frank en die zaten zeker op 10,4 meter;) Morgen ga ik mijn record verbreken op schellie. Ga rond half 10 denk ik.
|
|
|
|
audi
|
Zou toch wel een keer willen zien dat iemand drie woo op 1 board zet en ze later uitleest en dan de gegevens met elkaar vergelijkt.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Zou toch wel een keer willen zien dat iemand drie woo op 1 board zet en ze later uitleest en dan de gegevens met elkaar vergelijkt.
Ik ga dat eens proberen te regelen.
|
|
|
thijs77
|
@Marc: wat mij betreft mag je die van mij er naast plakken
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
@Marc: wat mij betreft mag je die van mij er naast plakken Top, ik ga eens wat mounts regelen.
|
|
|
thijs77
|
Hou me maar op de 'hoogte' wanneer je wil gaan testen, ben benieuwd
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ben ook benieuwd ...ookal is het al eens gedaan en daarbij zat een verschil van 1.4 mtr tussen de 2 WOO die op een board gemonteerd waren en nog een dingetje over de WOO ..als je je board omhoog kick meet hij ook niet juist dan gaat het ledtje van rood knipperend naar groen en dan meet hij niet goed.. Het gaat mij niet dat het mij niet hoog genoeg gaat maar dat als je 200,-euro betaald voor zo,n WOO moet de meting wel enigszins betouwbaar zijn ...
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Misschien is het ook wel een ego-dingetje. Dachten we altijd dat we heeeeel hoog konden springen, maar blijkt nu dat het toch niet zo hoog is als we altijd dachten. Als die WOO vandaag 16m had aangegeven, hadden we niemand gehoord en op het forum gezet dat we een topdag hadden gehad en dat die WOO echt helemaal de bomb is. Ik heb hem in de kamer en op het werk geprobeerd en naar het plafond gegooid. Die WOO gaf in beide gevallen de juiste hoogte aan. Thuis 2,5m en op het werk 5,5m. Klopte nagenoeg. Ik heb vandaag volgens de WOO 12,5m gesprongen en voor mijn gevoel klopt dat ook wel. Zaten vandaag echt geen sprongen van 15m tussen hoor. Ook jij Frank sprong vandaag zoals je meestal springt en ook daar zaten zeker geen sprongen van dik en dik boven de 10m tussen. Dat is ook gewoon zoals je meestal springt. Helemaal goed toch. Als dat het is, is dat het toch. Who cares. Bekijk het zoals Richard het bekijkt........lekker belangrijk hoe hoog, als je maar lekker gevaren hebt. Het is gewoon een leuke indicatie van de hoogte. Niet meer zoals vroeger dat we dachten dat we in de ijle lucht terecht kwamen, omdat we dk door de 20m heen gingen. Behalve Beun natuurlijk. Die springt met iedere sprong door de 20m-grens heen. 13 of 30 knopen, maakt hem niks uit, tis altijd 20m Daarom houden we ook zo van hem Dus leuk als we weer 25 WOO's op 1 board gaan plakken en daar weer een hele discussie aan gaan wijden. Krijgen we weer allemaal van die experts die het weer beter weten. Ik kan je nu al vertellen dat geen van die WOO's dezelfde hoogte aan gaat geven. Nou en!! Dan zit er maar een meter verschil tussen. Feit is gewoon dat we allemaal maar beter ons best moeten doen om hoger te gaan springen. En anders maar niet. Belangrijkste is dat we fun hebben op het water en met elkaar lol hebben. Wat maakt het dan uit wie het hoogste springt of dat die wel wel precies gekalibreerd is. Zet je dat ding toch gewoon niet meer op je board. Hoef je je er ook niet meer over op te winden. Hou toch op mannen. HEB LOL
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Je moet inderdaad gewoon lol hebben, maar ik wil het wel graag weten. Ik baseer het graag op feiten. En mijn dag wordt er niet minder om als mijn WOO 7 meter aangeeft i.p.v. van 13 meter. Vandaag heb ik lekker kunnen loopen en dat ging meer dan prima.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Vandaag weer een top daggie op schellinkhout, met westen wind, er waren 2 vlagen..... Èén van 11.00 tot 14:00 en één van 14:00 tot 15:00. En toen was ik op. Dus weer lekker vlagerig! Morgen eens kijken of ik de 6M nodig heb/ kan houden. CU op schellinkhout morgen
|
|
|
the littleman
|
Mooi pleidooi John, maar mijn woo klopt toch niet ik spring zeker 15 meter hoger dan jou;) Maar alle gekheid op een boardje, die woo is wel leuk! Het geeft toch een prikkel om hoger te gaan en ook een platform om elkaar te complementeren. en te porren. Ik vind het een aanwinst!
|
|
|
|
surfingden
|
Iemand morgen op schell? Ik wel ben er om 12 uur . Jij Patrick?
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
en zo is dat stelletje pestlijers JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAA
|
|
|
surfingden
|
Iemand? ??? Haring hai, zwaf ????
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
die slapen al dennis ik ga nog effe blackopps 3 spelen jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa