Ik sla even over....
Hoe gaat het met je knie Rudo?
Zoals we Rudo kennen Sebas, als een jonge hinde inmiddels met de souplesse van een antilope......
voorlopig even anti-loopen... ben wel ongeveer bijna helemaal van de krukken af, niet in de laatste plaats door een heerlijk flesje Cinco Gatos van dhr Ron!
Damn jongens maar als ik af en toe die ijzige wind voel dan lust ik wel een rakje of wat. gelukkig veel mooie herinerringen uit de tijd dat Michiel nog kite en een droogpak een zeldzaamheid was.
Ter compensatie is er een waslijst aan niksklusjes voor in en om de woning, dus ik zal me zeker vermaken de komende 6 (?) maanden.
Grappig aan zo'n revalidatie is dat je van de stomste dingen kan genieten, zoals die Mart-elwerktuigen in de sportschool. Zat me toch een endorfinetripje weg te trappen toen ik op zo'n hometrainer mocht. Bewijst maar weer dat bewegen lekkah is!
Verder is het rijverbod voor de gekrukte mens superonhandig, hoop volgende week weer te kunnen sturen.
Hieronder een grabje uit de knie-cam HD video die ik van de sjurg kreeg. Duidelijk te zien dat er Dyneema in gaat. Die asperge is een bundeltje hamstring-pees die vlak daarvoor is geoogst. In dit shot wordt de pees door twee geboorde tunneltjes getrokken. De pees verandert van structuur, en wordt uiteindelijk een echte kruisband. Er groeien zelfs bloedvaatjes in! Ik schat dat de omliggende botcellen de bouwtekening VKB hebben.