HDFrank
|
Het is bijna 12:30 en op natural webcam staat er iemand op het water...
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
ik zit te denken om rond 2 uur half 3 op slufter of playa ofzo te zijn. zijn er dan nog meer mensen?
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Het is bijna 12:30 en op natural webcam staat er iemand op het water...
Komt door de richting he. Gister heb k er wel ff gevaren met zuid. Lekker vlak achter die stenen aan de noordkant, maar voor de rest is het aflandig. Niet zo handig met deze temp. Ik ben om 2 uur wss fftjes bij slufter aant varen. Kan jammer genoeg niet zo lang.
|
|
|
HDFrank
|
Zonde hé, dat bezoek dat om 14;00 langs komt. Voor mij, weinig kiten vandaag
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Zo! Was lekker op rockanje ,met de 12 was goed te doen en een beetje zon. Mooie dag zo.
|
|
|
ronny
|
Wie gaat er morgen ochtend mee naar autostrand oostvoorne (playa) Ik wil rond 10 uur aanwezig zijn
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
gaat iedereen weg gaat het hard waaien!! op de.slufter.
wind draaide iets,.dus achter de bank varen was te doen. jammer dat ik de enige was.toen, dan doe je toch niet echt gek.
|
|
|
|
|
Bauke
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Wie gaat er morgen ochtend mee naar autostrand oostvoorne (playa) Ik wil rond 10 uur aanwezig zijn 10 uur oostvoorne klint goed! tot dan
|
|
|
|
|
-=Banzai=-
Logs: 0 | 197 uur
|
Wat nemen jullie morgen mee voor kite size naar Playa ? Waren de voorspellingen van afgelopen dagen uitgekomen ?
|
|
|
Spoon
|
Het toeval brengt dat ik ook ineens zou kunnen. Heb alleen mijn 9 maar dat lijkt te volstaan. Gaan er meer mensen mee?
|
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Lekker namiddagje zo, wel een beetje weinig wind, en na genoeg niemand meer op de Slufter. Al met al een lekker dagje, en na 100 000 crashes nog niet koud! Nu weer 2 daagjes uitrusten van al die storingen, en dan van het weekend weer lekker knallen!
|
|
|
rdeheld
|
@ Robbepop Er stond nog iemand foto's te maken, als het goed is zit zn kaartje in je tas, Waarom weet ik ook niet wat veel wind was er niet
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Had hem ook gevonden ja, en een mailtje gestuurd. Als het gaat stormen zouden we hem tippen Zondag of Maandag hopelijk.
|
|
|
Bitter Lemon
|
Mensen die morgen gaan (sluf)? Ziet er goed uit ffies wachten tot hij aantrekt en los! Ben er rond 11
|
|
|
rdeheld
|
Mensen die morgen gaan (sluf)? Ziet er goed uit ffies wachten tot hij aantrekt en los! Ben er rond 11 Ik heb er ook zin in ben er rond 1 uur, tis wel pal zuid
|
|
|
helium
|
Ik rijd morgen vanuit Tilburg richting Rock/Slufter. Mensen die willen meerijden.....?
|
|
|
jw009
|
Ben vandaag om uurtje of 1 op de sluf
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Komt zo een bak regen aan waar de wind ook mee aankomt. Wellicht na de regen naar den Sluf.
|
|
|
|