|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Zeker! Morgen weer even lekker knallen op de Slufter! (mits ik vrij kan krijgen en het niet alleen gaat regenen).
|
|
|
|
flupje
|
Morgenmiddag op tijd klaar en woensdag vrij dus laat die wind maar komen
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zo dan, 20m barretje weer afgestoft en morgen weer mijn kite van boven bekijken. Afstoffen van de kite was niet nodig, is vaak genoeg uit de tas geweest met foilen Moet ik knokken voor een plekje op de sluf of blijven alle knuppels deze keer gewoon thuis?
|
|
|
geloof68
|
Met een beetje regen haak jij toch af Evan ?
|
|
|
Evan
Administrator
|
Buien ? regen
En na maanden eindelijk weer 30kn+ trek me ook over de streep, kom je ook Andre?
|
|
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
Buien ? regen
En na maanden eindelijk weer 30kn+ trek me ook over de streep, kom je ook Andre?
ik zie geen droge momenten op 9km vertraagd na 11u is dat veranderd?
|
|
|
Yoram
|
Totzo
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Ik twijfel nog een beetje tussen Dam en Slufter...
Je hebt geen keuze Ronald, gewoon de Dam doen
|
|
|
ItsMe.Erik
|
De slufter was lekker vandaag Vanmorgen een behoorlijke bui gehad, maar voor de rest zonnetje en flinke wind.. In het pooltje mooie loops gezien, maar volgens mij heeft het harder gewaait dan de actuele water data op hvh aangeeft. Ik stond flink gepowerd met mn 8. Haha en dan zag ik Evan nog met een 9 geweldig. Later moest ie hm toch ook maar wissellen hihi
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
De slufter was lekker vandaag Vanmorgen een behoorlijke bui gehad, maar voor de rest zonnetje en flinke wind.. In het pooltje mooie loops gezien, maar volgens mij heeft het harder gewaait dan de actuele water data op hvh aangeeft. Ik stond flink gepowerd met mn 8. Haha en dan zag ik Evan nog met een 9 geweldig. Later moest ie hm toch ook maar wissellen hihi
Had ik dat ook maar gedaan, 7m was eigenlijk te weinig. Voortaan weer naar mijzelf luisteren i.p.v. andere. Maar één goed loopje getrokken, de rest was bagger.
|
|
|
Yoram
|
Wind had wel harder gemogen, 7m was wat klein
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Op brouwersdam echt een scheitsessie gehad. Stond heel te tijd met de 7 knetterhard te sinussen, omdat ik erachter kwam dat er wat naden loslaten op de LE van de 9 Was het op slufter trouwens ook zo retevlagerig?
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Ik was op de slufter van 2 tot 4 met de 7 en 70 kg prima te doen niet extreem vlagerig ofzo.......sinussen was zeker niet nodig.
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Ja hier 95 kg en een 7 C-kite. Maar de chop verhinderde ook een beetje dat ik goed op snelheid bleef zonder sinussen denk ik.
Maar snel de 9 laten maken dus!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Had ik dat ook maar gedaan, 7m was eigenlijk te weinig. Voortaan weer naar mijzelf luisteren i.p.v. andere. Maar één goed loopje getrokken, de rest was bagger. Het leek wel of in het pooltje rond 13u minder wind stond dat achter op zee. Misschien dat het daar aan lag. In ieder geval weer een lekkere dag gehad en nu totaal losss op de bank
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Op brouwersdam echt een scheitsessie gehad. Stond heel te tijd met de 7 knetterhard te sinussen, omdat ik erachter kwam dat er wat naden loslaten op de LE van de 9 Was het op slufter trouwens ook zo retevlagerig? Hier ook volop sinussen met de 7.... ik had dan wel een 9 achter de hand die ik maar opgepompt had En inderdaad vlagerig pfff. Geen lekkere sessie.
|
|
|
Davidos
Geen avatar
|
Weet iemand waarom het meetstation Lage Licht vervangen is door Maeslantkering bij Actueel weer? Meestal paar knopen minder (meer landinwaarts) en slufter/oostvoorne lijken toch dichter bij Lage Licht te liggen?
|
|
|
Evan
Administrator
|
Lage licht lag er een paar weken uit, zal het weer terug veranderen.
|
|
|
Davidos
Geen avatar
|
Top! Ben jij vandaag toevallig op de slufter Evan? De aanknopingspunten van mn powerlinen zijn nu wel erg kaas..
|
|
|
Evan
Administrator
|
Nee, morgen misschien. Vandaag te veel regen en niet al te harde wind.
|
|
|