Zeker een mooie trapeze. Ben benieuwd of 't nieuwe sluitsysteem echt zo chill is... Vind 't plastic/kunstof knopje er wel fragile uitzien, maja dat zegt natuurlijk niets ...
De nieuwe Apex heeft geen alu klemmen meer zag ik, de LF heeft wel een dubbele borging van de stelstraps dus dat zou zeker niet meer moeten gaan schuiven.
Ik mag ook hopen dat die draaiknop niet kapot gaat, gelukkig gaat er nog een bandje door onder je haak mocht hij kapot gaan schiet je trapeze niet helemaal open, tijd zal het leren maar lijkt me dat ze daar wel op getest zijn...
Iedereen ineens aan die LF ? Was nog mooi te herkennen als 1 van de weinigen met zo'n knalblauwe LF trapeze, maar daar gaat snel verandering in komen als ik het zo zie. (En ook ik had hiervoor een Apex Gold) Wel een superlekkere trapeze, kijk alleen ff de omschrijving. Dat onderste bandje meet 2 keer door de daarvoor bestemde sluiting heen. (ik had hem de eerste paar keer maar 1 keer erdoorheen, en dan kruipt hij nog omhoog)
Ion Apex is met pensioen na 2 jaar , alu klemmetjes voor de straps werkten niet meer goed en waren half verrot.
Nu maar eens de gok genomen , LF Supreme smurfblauw
Ditto
Die draaiknop is volgens mij niet van plastic, maar van staal met een kunststof omhulsel.. En het zal wel goed komen want daar komen nauwelijks krachten op te staan.
Net ff geprobeerd en zit echt lekker en wauw wat een genot dat je dat ding strak zet zonder geniks. Geniaal systeem!!
@windhoos, apex lekker laten liggen in de shop.. 230 euro verrot na 2 jaar, hij zit lekker maar kwaliteit om te huilen
Die bandjes van die Apex zijn toch wel te vervangen door kunststof? Ik heb hetzelfde probleem ook met die metalen clips, dit begint steeds erger te worden.
Onderweg vanuit Brabant naar de zee heb je natuurlijk alle tijd om met je kitematen over boarddesign te filosoferen. Zodoende kwamen we op het idee om de Brabantse vlag als thema te gebruiken. Ook nog eens goed zichtbaar in het water dachten we. Met een avondje AdobeIllusteren kwamen we tot dit resultaat. En laat het nou net klaar zijn op mijn verjaardag.
Het board is een RLboards Razor 2014 (carbon reinforced) en we noemen hem toepasselijk: The Duke.
Omdat nogal wat mensen mijn Matata 5.2 willen proberen nu de ideale oplossing voor grote voeten, kleine voeten, horrelvoeten of noem maar op Geen geklooi meer met diverse klittenband straps loshalen als je ff snel wilt wisselen en de straps zijn te groot cq. klein.