|
gijs1234
Logs: 0 | 7 uur
|
de gebroken powerlijn
Tsja Best lastig hij was wel weer erug lekker pcies optijd van t water af... Wat een hoosbui
|
|
|
Thierry
Logs: 0 | 28 uur
|
idd die hoosbuis!! Ik zag gelijk al die lessers heel paniekerig het water af gaan!!
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Hey thierry, stond jij met die hagelbui op t water? Je hebt t iig overleefd, anders had je niet kunnen reageren Maar wat n heftige bui was dat met harde wind!! K ben trouwens helemaal happy met mn eerste 0,5m sprongtjes Supervet!! Snel weer om nog meer te springen
|
|
|
|
|
an
Geen avatar
|
@faxie ja.. helaas zaterdag liep anders dan verwacht en al met al niet op het water gestaan, wel nat geregend!!! Zondag waren we naar brouwersdam geweest. tussen de buien door toch wat kunnen doen. En ja.... het is indd 4m2 en ging goed!!!! woeiiii.. hopen op vrijdag weer een mooie dag...
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Hey paul, heb net mb kites opgeruimd, maar k heb t scheurtje in mm zeil niet gevonden. In welke kite was t? De witte of de zwarte?en waar zat t?in t midden of meer naar de punt toe? En heb je de link naar de website ook voor van die alcohol doekjes, zodat k t zeil kan schoonmaken voordat k t tape erop plak
Alvast bedankt:)
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Mareitje, het is de 9m. Ongeveer 30 - 50 cm vanaf de middenstrut. Aan de kant van de LE. Ik weet niet meer of het links of rechts van de middenstrut was. Scheurtje is ca. 1cm groot.
De alcohol doekjes heb ik 2x bestelt, zodat er maar 1x verzendkosten bij zit. Ik neem het de volgende x mee.
Hopelijk vind je het nu.
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Ik ga morgen nog n keer kijken of k t kan vinden, t scheurtje zit iig goed verstopt Grtjs marijtje
|
|
|
|
|
Willy77
|
Thanks voor de link, erg nuttig! Lijkt nu zondag te gaan worden dat het enigzins waait..........
Gr.
|
|
|
Faxie
|
Toen ik gisteren keek leek dit weekend wel goed te zijn voor aan de kust, maar nu is alle wind opeens naar het noorden getrokken....
Maar even in de gaten houden.... de planning was toch wel om zaterdag en/of zondag richting de zee te gaan.
|
|
|
|
Faxie
|
Pfff net een update geweest op windfinder, en opeens waait het weer wel lekker aan de Zeeuwse kust....
Ik kijk vrijdag wel weer en dan beslis ik wel haha. Een week van te voren kijken heb je niks aan volgens mij.
|
|
|
paul56
|
Zoals het er nu uitziet: donderdag een avondsessie op krabbendijke
vanmiddag ff naar Eurofun/oostvoorne rijden om een nieuw depowerkoord te kopen.
|
|
|
paul56
|
ik ga weg voor een depowerkoordje en kom terug met:
Mystic battlejas en Mystic shadow heuptrapeze
|
|
|
|
|
gijs1234
|
Paul, ziet er goed uit, trapeze ga je geen spijt van krijgen zaterdag wind voor de grote kites hopelijk
|
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Mooie spullen paul die jas is echt heel fijn als je uit t water komt! Zijn er al plannen voor za of zo?voorspelling voor zondag laat veel wind maar ook veel regen zien, ik heb zin om mn sprongen verder te oefenen met de extra tips load & pop......
|
|
|
paul56
|
Zaterdag zie er ook best goed uit 22-25 kn NW (Guru). Een klein beetje regen in de ochtend. Spots: Ouddorp, Vrouwenpolder, Brouwersdam, Hoek van Holland (ben ik nog nooit geweest) Iemand een voorkeur??(geldt alleen voor degenen die mee gaan )
|
|
|