Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Edge is beschikbaar bij alle shops die Ozone verdelen. Bijvoorbeeld Kitestuff. Er zijn er nog vele anderen...
Ik heb vaak met de Catalyst 12m² mogen varen. De Catalyst is ook meer geschikt voor freestyle en golven. Depowered bijna 100% als je de bar loslaat. Dat doet de Edge niet volledig, deze houdt wat power wat ik wel fijn vind. De Catalyst draait ook korter.
Als je een freeride kite wil moet je voor de Catalyst gaan. Wil je upwind, performance, oldschool en race dan moet je voor de Edge gaan.
|
|
|
|
helium
|
Lekker filmpje Gijs!
|
|
|
|
gijs1234
Logs: 0 | 7 uur
|
Ja weet het iets misgegaan met renderen denk ik, tijd voor een Imac nah volgende x weer beter... Als het dinsdagavond nog een beeje waait ga ik nog ff op oostvoorne kijken, paul zin in een low wind sessie?
|
|
|
|
Faxie
|
Ljikt deze week ruk te worden.... jammer want ik heb elke middag en avond de tijd deze week
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Leuk filmpje gijs fijn dat t alleen n spiertje in je voet is De golven op t filmje zien er alleen wel minder hoog en minder frequent uit dan ik ze zelf ervaren heb haha, voor mij nog ff vlak water
|
|
|
Faxie
|
Morgen ga ik vanuit m'n werk gelijk doorrijden naar X-Beach denk ik. Noordenwind 13-18 knopen.... lijkt tot nu toe de beste winddag te worden deze week.
X-Beach beetje leuke spot?
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
X-beach is een mooie spot. Parkeren direct naast het strand. Let wel op de stroming en de strekdammen aan de linkerkant van de haven. De mosselen daarop zijn superscherp. Dus niet te ver naar buiten gaan.
|
|
|
|
paul56
|
Blijkbaar naar je zin in de golven. Ik kies voor Krabbendijke met N. Niet al te ver en een mooie vlak water spot voor het oefenen van de jumps
|
|
|
Faxie
|
Denk je dat het daar genoeg waait? .... Ik wilde daar ook normaal naartoe gaan, maar ik heb niet het idee dat het daar goed waait.... aan de kust is het stukken beter, vandaar X-beach..
|
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Morgen (donderdag) iemand zin in een avondsessie? Als de voorspelling zo blijft zou het net genoeg moeten zijn denk ik..
|
|
|
paul56
|
@Thierry; Yep, ik ga voor een Ozone serie: Catalyst 10 en 6. Maar eerst wat pegels ophalen door de verkoop
|
|
|
|
gijs1234
|
Paul ben bang dat op krabbedijke weer niet genoeg wind staat... Op ouddorp is het vanavond rustig hoor met de golven. EDIT kan ook nog Brouwersdam worden.
|
|
|
paul56
|
OK, ik doe met jullie mee : Ouddorp of Brouwersdam. Als het maar niet van die extreme golven zijn. Wordt sowieso een Zephyr sessie
|
|
|
paul56
|
DOWNWINDER wie doet er a.s. zaterdag mee, downwinder van Rockanje naar Brouwersdam (tussenstop Ouddorp?) Maximaal 8 personen ivm huur busje. Kosten €25 - 30
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Pff, wind is flink afgenomen voor vanavond.. Ik moet dus helaas passen met deze 13/15 knopen.
Voor wat betreft de downwinder, zeer goed plan maar volgende keer misschien voor mij. Wil nog net ff iets meer ervaring opgedaan hebben voor een downwinder.
|
|
|
jbalvers
Logs: 0 | 8 uur
|
ik ben erbij, van te voren moet ik wel ff mijn kite droppen bij eurofun en hopelijk kan ik daar een etst kiet meenemen
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Correctie: ben er wel bij! Net aan maar hopelijk genoeg.
Thierry en ik vertrekken om 18.15u naar Oostvoorne.
|
|
|
|