|
|
|
kitertjuh
|
Laten we hopen dat het waait zaterdag.
@Paul, laag water is niet echt vlak bij brouwersdam
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Laten we hopen dat het waait zaterdag. surfabc zegt: . Zaterdag wordt echter feest. In de ochtend mogelijk 25-27 knopen. Gedurende de dag iets afnemend, maar blijft de hele tijd pieken rond de 20 knopen. Zondag draait de wind naar meer west, maar blijft steken bij matig. Wat een geluk voor de Grand Prix op Brouwersdam!en die zit meestal goed
|
|
|
paul56
|
Mensen wie gaan er a.s. zaterdag vroeg?? En waar ligt de voorkeur: Playa Ouddorp Brouwersdam Vrouwenpolder @gijs; ben jij ook weer van de partij? Of moet je nog wennen aan de kou
|
|
|
gijs1234
Logs: 0 | 7 uur
|
Paul ik ga lekker vroeg naar playa uurtje of 8 zoiets. Brouwersdam is ook een wedstrijd en zal wel superdruk zijn... Kan idd men dikke pak weer uit de kast trekken Tot zaterdag!!
|
|
|
paul56
|
@gijs; ik doe mee op de playa . Ik dacht dat de O'Neill grand prix pas zondag is
|
|
|
helium
|
Ik moet jammergenoeg werken zaterdag Laat wel wat wind over voor zondag Voor degene die ook de zondag gaan tot dan! Misschien zaterdag wat later op de dag nog even.....
|
|
|
jbalvers
Logs: 0 | 8 uur
|
Staat er weer eens wind , heb ik een vrijgezellen party.. ook leuk maar wil toch snel weer het water op. veel plezier voor degene die het weekend lekker het water op gaan. gr.
|
|
|
gijs1234
|
Jammer Jeroen, het ziet er voor zaterdat wel lekker uit alleen wat regen, maarja nat worden we toch Paul ben je ook rond een uur of 8 half 9 op oostvoorne?
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Heren, k ben dit weekend in n weekend in wemeldinge, k denk dat k naar vrouwenpolder ga.
@gijs,paul, Mocht t nog playa worden dan sms k jullie @gijs, wat s dat voor wind site?ziet er mooi uit
|
|
|
gijs1234
|
Heren, k ben dit weekend in n weekend in wemeldinge, k denk dat k naar vrouwenpolder ga.
@gijs,paul, Mocht t nog playa worden dan sms k jullie @gijs, wat s dat voor wind site?ziet er mooi uit
Kom gewoon lekker naar playa Screenshot is een app op de ipad. Voorspellingen zijn tot nu toe erg goed. Tot zaterdag
|
|
|
|
|
|
Thierry
Logs: 0 | 28 uur
|
Morgenvroeg ook rond een uur of 8 op t wandelstrand!!
Iemand nog interesse in een avondsessie vandaag?
|
|
|
Marco'72
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik ga voor de zondag Momenteel wat grieperig , weekendje lowlands heeft er aardig ingehakt. Vanavond nog een bruiloft in A'dam, morgen werken en in de avond nog een verjaardag, dus morgen gaat niet lukken, vrees ook dat de zaterdag voorpelling behoorlijk is veranderd. Zondag ziet er nu top uit! Als het griepje zich niet teveel doorzet na nog twee feestavondjes, ga ik xondsg naar de Dam (moet bij N'High ook powerline van de 7m ophalen) Zijn er nog anderen die zondag naar de Dam gaan? Tot laterrr
|
|
|
|
|
|
|
helium
|
Ik ga zondag waarschijnlijk ook naar Playa
Zorg dat de vlag er staat zou ik zeggen dan zie ik je/jullie dan!
|
|
|
gijs1234
|
Morgenvroeg 8 uur op Playa! Neem de GoPro mee, weer is mooie plaatjes schieten..
Tot morgen!!
|
|
|