Davy
Geen avatar
|
Faxie, doe eens gezellig en kom eens gewoon naar Playa! Ben zo langzamerhand wel benieuwd geworden naar je progressie
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Nou ik maak nog geen unhooked sprongen van 10 meter met schroeven en salto's en ofzo hoor haha Maar ik kan ondertussen wel gewoon goed op en neer varen, en probeer nu een beetje toeside en sprongetjes te wagen. Ik wilde eerst de basis onder de knie hebben. Playa zal ik heus nog wel eens naartoe gaan waarschijnlijk, maar sowieso niet doordeweeks. Zeeland is allemaal een stuk dichterbij voor me. En ik heb een benzineslurper, en ik ben d'r ondertussen achter dat dat flink kan aantikken icm het kiten.
|
|
|
|
Faxie
|
Is dat geen Noord spot? Wind is WZW tot W....
Rockanje zou ik nog wel willen doen voor morgen, maar dan ben ik daar pas om 1 uur op z'n vroegst.
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Ouddorp werkt op drie spots van ZZW tot ONO... Bij zuidelijker dan WZW strand vuurtoren, ZW strand strandtent Iloon en WZW het Hekje. Bij golven lopen die het meest clean iets links van strand Iloon
|
|
|
Faxie
|
Om hoe laat ben je d'r dan? En wat moet ik ingeven in de navigatie?
Ik twijfel nog wel om naar Borssele te gaan.... is toch dichterbij. Ben nu net thuis van het werk en ga slapen. Zet m'n wekker om 12 uur en dan zou ik half 1 kunnen vertrekken.
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
voor mij wordt het niet eerder dan het weekend dat ik wat tijd heb. Zal dan nog zelfs spannend worden of ik tijd heb.
|
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Ouddorp werkt op drie spots van ZZW tot ONO... Bij zuidelijker dan WZW strand vuurtoren, ZW strand strandtent Iloon en WZW het Hekje. Bij golven lopen die het meest clean iets links van strand Iloon
Vertel er dan ook meteen bij dat strand vuurtoren je tussen de 100 en 200 Euro kan kosten.....
|
|
|
Faxie
|
'k Was even naar Ouddorp geweest vandaag, bij de vuurtoren, maar da's dus geen officiele spot. D'r was ook geen kip dus ik ben maar doorgereden naar Rockanje. Erg fijne dag gehad met de 8 Morgen weer kiten
|
|
|
A3aan
Geen avatar
|
Jo., gaat iemand morgen kiten? Ik ga wss naar Oostvoorne.
|
|
|
Marcel~
|
Morgen zit ik weer op Ouddorp. Strandtent Iloon. Net als vandaag. Ik was er al om 11.00 uur, redelijk eenzaam met twee kiters en een windsurfer. Tegen 15.00 was het zo druk dat je moest opletten waar je voer...
|
|
|
|
Faxie
|
Ik was zaterdag van plan. Heeeel misschien ga ik morgen, maar dan gaat het Krabbendijke worden.
|
|
|
|
Marcel~
|
Playa is mij veelstever lopen... Ben ook al wat ouder. Ik laat het van de windrichting afhangen.
|
|
|
Faxie
|
Zondag heb ik waarschijnlijk geen tijd, maar morgen ga ik waarschijnlijk naar Krabbedijke.
|
|
|
jbalvers
Logs: 0 | 8 uur
|
ik ben ook van plan zondag te gaan maar mijn voorkeur gaat niet uit naar de playa tbh
|
|
|
|
paul56
|
zondag gaat het helaas niet (meer) worden. Teveeeeel zakeliijke dingen te doen. Gelukkig regent het zondag, anders had ik helemaal gebaald dat ik niet kan kiten.
|
|
|
Faxie
|
Ik ben eerst naar Krabbendijke gegaan, maar daar kwam de windmeter niet verder dan 10 knopen. Dus maar doorgereden naar X-Beach, maar dat was nogal een tegenvaller. Echt megavlagerig niet normaal meer. Zo erg heb ik nog niet meegemaakt. Ene moment helemaal niks, vervolgens een windstoot van 25 knopen. M'n kite zat te dansen in de lucht. En heel erg buiig, wat de vlagen wel verklaart volgens mij. Verder ging het allemaal wel goed, ik kan nu goed keren via toeside, en ik heb m'n eerste poppetjes gemaakt Helaas was de pret om 5 uur klaar, want toen knapte een van m'n frontlijnen vlakbij de sleeve Ik denk dat die lijn een keer langs een schelpje is gegaan oid, want zo oud zijn de lijnen niet eens. En ik controleer altijd op knoopjes verder. Morgen kan ik niet, en volgende week ook niet, dus zal die week daarna pas weer het water op kunnen.... hopelijk is er dan wind.
|
|
|
Faxie
|
De andere front line is net boven de sleeve een beetje versleten.... vaag, vraag me af hoe dat kan gebeuren....
Ook even nagemeten, en blijkt dat ie niet 18,62 m is (wat ie zou moeten zijn) maar 18,42 m. Nu zal ik de back lines ook maar eens opmeten, kijken of die evenveel tekort komen.
|
|
|
gijs1234
|
Zo net ff een drysuit besteld . Zaterdag nog ff bij de zandmotor geweest, was een foute beslissing. Waren echt mega bakken en de wind pal onshore, had em iets meer sideshore verwacht. Een flinke bui met omkleden maakte het af Hopelijk volgende week lekker warm t water op Kijk ook ff op www.powerkite.nl is mijn website.
|
|
|
paul56
|
Hai Gijs, welke drysuit heb je aangeschaft?? Verder ik heb je website bekeken. Mooi gebouwd, maar wat is je doelstelling met de website? Ik dacht allerlei persoonlijke verhalen en filmpjes te gaan vinden...
|
|
|