|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Als ik wakker word om 7 uur ga ik eerst even naar de actuele wind kijken. Als die minder is dan wat er nu wordt gegeven (15 knopen) dan ga ik niet.
|
|
|
Faxie
|
Nah dat gaat 'm niet worden denk ik...
Neeltje en HvH net 14 knopen, BHG2 16 knopen, maar die ligt op open zee.
En het gaat alleen maar afnemen later..
Ik ga volgende week doordeweeks wel een sessie doen. Voor die lage metingen ga ik geen 1,5 uur rijden.
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Slufter is tegenwoordig illegaal toch ? Was allemaal bangmakerij van een aantal locals. Ze hoopten zo het aantal kiters te kunnen verminderen. Ik heb op de borden gekeken en het is allemaal legaal. De slufter staat ook onder "spots" op KH en op de website van de NKV
|
|
|
|
Faxie
|
Toch maar eens een droogpakkie besteld, Gul Astro laatste model
|
|
|
|
Faxie
|
Wetsuitoutlet.
Bij Versus hebben ze ook, maar nog geen M, die komt pas half december weer binnen daar.
Prijs bij wetsuitoutlet is iets hoger. De goedkoopste zijn ze allang niet meer... maar ik heb geen zin om te wachten.
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Haha terecht! Wordt deze week flink kouder helaas ....net nu er een dikke bak wind aankomt!
|
|
|
Faxie
|
Haha terecht! Wordt deze week flink kouder helaas ....net nu er een dikke bak wind aankomt! Daarom dat drysuitje Ik heb een meevallertje gehad, dus dat budget wat ik kwijt was aan de reparatie van m'n kite is weer aangevuld Hopelijk is ie op tijd binnen. Dit weekend zal het wel niet worden, want het gaat aardig regenen zag ik
|
|
|
|
Faxie
|
Ik heb er een hekel aan om een natte kite in m'n auto te douwen.
|
|
|
stefan-fone
|
zou het nog goed komen met de wind vanmiddag
|
|
|
helium
|
Zal het topic even in leven houden (veels te lang geleden alweer) Wie o wie gaan morgen varen en waar? Schijnt een lekker dagje te gaan worden...... Ik ga wellicht riichting rock of slufter.
Evt carpoolen
|
|
|
paul56
|
hallo Rob, lange tijd je niet gezien. Ik zit de komende 2 weken zonder auto, 10m kite, pomp en heuptrapeze. Had deze meegenomen op wintersport om eventueel te gaan snowkiten (wat er niet van is gekomen). Gisteren op de terugweg, is de auto er mee gestopt. De auto staat nu in Nancy, met o.a. de genoemde spullen. Gaat naar NL binnen 2 weken gehaald worden. Dan nog de reparatie..... Ik zit me net te bedenken, dat ik de trapeze van Jeroen wel kan lenen (want die gaat toch niet . Morgen een auto huren voor de komende weken. Dus buiten morgen en de werkweken, kan ik wel wat materiaal ritselen om te gaan kiten.
|
|
|
gijs1234
|
Hey Paul, balen man!! Ik heb eventueel ook nog een heuptrapeze voor je, bar heb ik ook voor je 6m ,want ik zit helaas nog steeds zonder de 9M, is sinds gisteren bij Eurofun voor de reparatie Hopenlijk volgend weekend weer terug. Voorlopig waait het alleen maar heel hard, dus die 10m heb je voorlopig niet nodig
|
|
|
|
helium
|
Wel een goede wintersport gehad Paul? Wij gaan de 19 een weekje......behoorlijk veel zin an! Mocht je binnenkort "kunnen" gaan kiten kan ik ook wel een heuptrapeze maat S meeneemen.
Evt wil ik morgen gaan......meer mensen?
|
|
|
paul56
|
Wintersport was perfect mooie sneeuw en lekkere pistes. Op basis van mijn mondelinge info denkt de garage dat de brandstofpomp kapot is gegaan. Gelukkig niet een giga dure reparatie. Morgen moet ik werken en komend weekend moet ik m'n financieel jaarverslag voorbereiden. Dus helaas voor mij geen kitesessie. Wind is ook niet echt goed, Wie toch gaat, veel plezier
|
|
|
Faxie
|
Zaterdag of zondag X-Beach denk ik En heb een losse cap besteld, samen met nieuwe handschoentjes en boots. M'n mystic handschoenen zijn flink doorgesleten na 1 seizoen, en m'n 2 mm schoentjes icm 3 mm sokjes zit niet bepaald lekker. Superdik en voel m'n board amper.
|
|
|
paul56
|
Mannen, vergeet niet te stemmen op "de slufter" als trefpunt voor het 10-jarig bestaan!
|
|
|
|
|
|