Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
En m'n knie naar de klote, jeuj. :')
Hoe kreeg je dat voor elkaar? Op een golf geknald. Dacht er nog overheen te kunnen maar hij brak al. Keren ging niet meer dus knal er vol op. Achterste voetband schoot los, en m'n voorste been verdraaide... Heb iets verrekt aan de binnenkant van de knie. Morgen maar eens naar de dokter.
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Op een golf geknald. Dacht er nog overheen te kunnen maar hij brak al. Keren ging niet meer dus knal er vol op. Achterste voetband schoot los, en m'n voorste been verdraaide... Heb iets verrekt aan de binnenkant van de knie. Morgen maar eens naar de dokter. [/quote]
sterkte, hoop dat het meevalt en dat je niet lang uit de running bent
|
|
|
Faxie
|
Op een golf geknald. Dacht er nog overheen te kunnen maar hij brak al. Keren ging niet meer dus knal er vol op. Achterste voetband schoot los, en m'n voorste been verdraaide... Heb iets verrekt aan de binnenkant van de knie. Morgen maar eens naar de dokter.
sterkte, hoop dat het meevalt en dat je niet lang uit de running bent [/quote] Ach ben dat wel gewend ondertussen....
|
|
|
kitertjuh
|
@ Faxie,
Las ik nou net op hanglos dat jij of een vriendin je kite was kwijt geraakt? Nog steeds niet terug?
|
|
|
Faxie
|
@ Faxie,
Las ik nou net op hanglos dat jij of een vriendin je kite was kwijt geraakt? Nog steeds niet terug?
Een vriendin ja. Nog steeds niet terug nee.... is al sinds September vorig jaar. Alle havens op de Grevelingen gebeld, maar niks...
|
|
|
kitertjuh
|
Hmm balen is dat, duur dagje dan.
Weekend worden de temperaturen weer beter en de wind komt ook weer eens voorbij. Iemand nog plannen?
|
|
|
Faxie
|
Zondag Rilland waarschijnlijk, of anders Borssele. Zaterdag nog even afwachten wat de wind precies doet, maar ziet er niet goed uit....
|
|
|
kitertjuh
|
Hoe is Borssele tegenwoordig? Lang geleden dat ik daar ben geweest.
|
|
|
|
kitertjuh
|
Hoe is slufter dan? Zuid niet aflandig daar?
|
|
|
Marco'72
Logs: 0 | 14 uur
|
He Paul, draag je een drysuit of ben je een bikkel in wetsuit? Water lijkt mij nog te koud voor wetsuit, iemand al geprobeerd?
|
|
|
paul56
|
Hai Marco, ik ben in het bezit van een drysuit Wetsuit zou waarschijnlijk ook wel kunnen, als je maar niet teveel in het water ligt. Zondag is luchttemp HOOG. Water nog iets van 5 gr. @kiterjuh: slufter is ideaal voor Z. Kijk maar onder "spots"
|
|
|
berttt
|
He Paul, draag je een drysuit of ben je een bikkel in wetsuit? Water lijkt mij nog te koud voor wetsuit, iemand al geprobeerd?
Wetsuit is goed te doen ik kite al 2 weken in men 5/3 pak Zolang je niet te ver in zee vaart en niet een uurtje gaat zwemmen is het O.K
|
|
|
Menno de Vries
|
Wetsuit is goed te doen. Moet alleen niet te lang in het water liggen. Ben afgelopen zaterdag en donderdag al geweest. Heb alleen wel een shirt van 2mm onder mijn 5-3 aan. Nog het meeste last van koude handen. Maar met de temperatuur van komende zondag geen probleem.
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Ben vandaag naar Borssele geweest....rond 14:30 was de wind uit (na een zware onweersbui). Na 15:30 ging de wind goed aan...wel jammer van dat smalle strand bij hoogwater...lijnen uitlopen is zo'n hel dan
|
|
|
|
kitertjuh
|
Denk dat ik je kom opzoeken Paul @ the slufter, hoelaat ga je?
|
|
|
paul56
|
Voorspellingen die niet uitkwamen. Wind kwam niet boven de 15 kn. Voor dit soort weer ben ik weer super blij met mijn Zephyr. Lekker gepowerd op het water, wanneer anderen met hun 12-je aan het modderen zijn. Het was weer gezellig met Gijs. Om 12 uur kwamen Rob en Ronald er ook nog aan.
|
|
|
helium
|
Gelukkig was er zon! Windje werd wel wat beter, heb eigenlijk prima gevaren met de 10. Nu ff de spierpijn afwachten. Was weer veel te lang geleden Tot de volgende..........
|
|
|
kitertjuh
|
Was toch weer lekker, ondanks de niet al te voorspelde wind.
|
|
|
paul56
|
Was toch weer lekker, ondanks de niet al te voorspelde wind.
wanneer was jij er? Ik heb je niet gezien.
|
|
|
kitertjuh
|
Paul Paul Paul toch, ik was samen met Rob en zijn broer;)
|
|
|
|
Erik-g60
Geen avatar
|
Gaat er iemand kite donderdag of vrijdag?
Het is alweer even geleden voor mij. En heb wel weer zin om het weer op te pakken.
gr Erik
|
|
|