Zeeland135
|
Gaan er morgen (woensdag) 's middags nog mensen naar Neeltje Jans voor een middag of avond sessie?
|
|
|
Gehaktdag
|
Ga na het werk om 17:00 naar Borssele. Staan iets minder hoge gloven dan op Neeltje Jans hoop ik...
|
|
|
Zeeland135
|
Borssele is voor mij wat ver. En de wind komt steeds later dus ik zit deze keer denk ik uit, misschien vrijdag.
|
|
|
Gehaktdag
|
Damn dikke crap op borssle. Was echt extreem vlagerig. Eerst mn 7 opgepompt, op dn duur te weinig wind en maar geprobeerd met de 9.5 waarna de wind weer ineens aantrok kennelijk dus zwaar overpowered. Ik weet terug naar de 7, maar dat wilde op 1 of andere manier niet echt lukken. Bridle zat gedraaid ofzo waardoor in naar links ineens veel harder stuurde dan naar rechts. Kite 3 a 4x naar beneden gehaald om te kijken, uiteindelijk probleem gevonden, 2x heen en weer gevaren, crash in 't water waarna alle lijnen gedraaid waren.. toen was ik beu
|
|
|
BasO
|
haha dan had je niet echt een lekker dagje volgensmij word het de komende tijd een beetje niks met de wind als je op windguru kijkt
|
|
|
Gehaktdag
|
Nog iemand naar vrouwenpolder vanmiddag? Ziet er tot 16:00 nog redelijk uit..
|
|
|
BasO
|
Ik sta nu een weekje op de camping bij vrouwenpolder, maar heb niet zo een goed internet voor wind etc te cheken Dus als er mensen gaan kiten bij vrouwenpolder gaan kiten zou je het even kunnen laten weten of wanneer er goede dagen aankomen Thx bas
|
|
|
Flexifool
|
dit weekend nog kiters op walcheren (domburg/ okp na 19:00uur?)
|
|
|
Flexifool
|
vrijdag a.s. (12 augustus) nog kiters op domburg of ergens anders op walcheren ?
|
|
|
BasO
|
Het gaat vandaag flink knallen, zijn er mensen die gaan kiten? borssele misschien met de 7m?
Of wat zeggen jullie teveel wind?
|
|
|
Flexifool
|
vanaf vrijdag kunnen we weer Tijdvak : vrijdag 19 augustus 2011 (overmorgen) _______________________________________ _________________ Wind bft : VAR 1-3, GELEIDELIJK NW TOENEMEND 4-5 Weer : EERST ENKELE BUIEN MOGELIJK MET ONWEER LAAG TREKT NAAR ZUID-ZWEDEN. EEN RUG BOUWT OP BOVEN DE BRITSE EILANDEN
|
|
|
wasbeer
|
Iemand vanavond? Ze geven maar 12 knopen aan maar het waait nu al veel harder dan voorspeld dus hopelijk blijft het zo:)
|
|
|
BasO
|
Het weekend is alsmaar super slecht, en nu deze week word het teveel wind als je de voorspellingen moet geloven.. de 13e moet ik op voor mijn praktijk examen voor mijn rijbewijs, mocht ik het halen ga ik vaker aanwezig zijn
|
|
|
wasbeer
|
Rijdt er iemand naar de overkant volgende week na het werk? Want hier zal het aflandige wind worden waarschijnlijk.
|
|
|
Zeeland135
|
dinsdagmiddag? ziet er goed uit Neeltje of Brouwersdam? wie gaat ook?
|
|
|
wasbeer
|
iemand deze avond?
|
|
|
wasbeer
|
Vanavond iemand cadzand? Als er nog volk is kom ik rond 19u
|
|
|
wasbeer
|
Deze avond wordt normaal top in het zwin (cadzand). Nog iemand?
|
|
|
demartijn84
Geen avatar
|
Ik ga vanmiddag naar Borssele, gaan er meer mensen?
Ik kom oorspronkelijk uit Kloosterzande, werk in Terneuzen en woon in Middelburg btw
|
|
|
Toya
Geen avatar
|
Ik twijfel om naar Borselle te gaan i.v.m. aanlandig en hoogwater...Rilland is ook al geen optie met hoog water...`k kom van Hulst
|
|
|
wasbeer
|
ik ga straks naar Borssele vanuit Terneuzen, anders zwin
|
|
|
|
wasbeer
|
Vertrek je ook van zeeuws vlaanderen? Anders kan je meerijden?
|
|
|
wasbeer
|
Vanavond paraat in borssele!
|
|
|