BasO
|
Ik sta op de camping bij vrouwenpolder dus als er goede wind is en jij/anderen gaan laat het me weten! Kan het zelf niet bekijken, gaat er vandaag iemand? Cheers
|
|
|
Zeeland135
|
@Baso vandaag is de hele dag regen maar als je zin hebt tegen het eind van de middag zo rond 16:00h dan begint het droog te worden, bij Neeltje.
|
|
|
Zeeland135
|
@Baso volgens buienradar zijn de regenbuien voorbij, dus ik ga nu naar Neeltje.
|
|
|
BasO
|
Ik heb geen vervoer, kan alleen met de fiets naar vrouwenpolder haha Het word een deze dagen rond 5uur nog wel is iets met de 12meter:) laat maar horen als er nog gaan van jullie!
|
|
|
Zeeland135
|
misschien donderdag middag? op vrouwenpolder
|
|
|
kapiteinMenno
Geen avatar
|
donderdag ga ik rond uur of 11:00 richting Vrouwenpoilder of Neeltje Jans (afhankelijk van windrichting). Hoor wel of er iemand wil meerijden die kant op
|
|
|
BasO
|
Ik heb net gekeken naar de wind en donderdag avond rond 6-8 uur lijkt de wind nog wel eventjes iets te worden Dus ik ga zoiezo is kijken hoe het dan wordt, gaan er nog meer?
@zeeland135 smiddags is de wind nog minder.. begint later pas aan te trekken?
|
|
|
Zeeland135
|
De wind is vandaag zeer matig. Ik ga rond 14:00h eens kijken. Met een heeeel grote vlieger. Maar zaterdag ziet er goed uit.
|
|
|
kapiteinMenno
Geen avatar
|
komende dagen blijft het uit Noordelijke(NO -NW) richting waaien , 12-16 knopen met op zondag 24 july uitschieter met meer wind . Duidelijk condities voor Vrouwenpolder. Vandaag is het inderdaad nog niet zo veel (is ook te zien met de webcam van breezand -strandhuisjes) en ga morgenochtend wel even die kant op
|
|
|
|
BasO
|
Ik kom zo ff kijken met de fiets, en rond uurtje of 5, 6 ga ik kiten! komt 8m/s dat moet lukken!!
|
|
|
kapiteinMenno
Geen avatar
|
hee Bas , momenteel (1600 ) nog maar 4,0-5,9 m/s uit richting 039 grd dus nog niet echt veel . Morgenochtend zou het zowieso meer moeten zijn.
|
|
|
kapiteinMenno
Geen avatar
|
goed gezien inderdaad om 1800 een piekje van 8 m/s maar slechts voor een uurtje en zakte daarna weer weg nr 6-7 m/s , hopelijk morgen iets meer constant 8 m/s of wat meer
|
|
|
BasO
|
Van 6 tot half 9 gekite, was zeker een lekker avondje alleen stonden redelijke golven voor mijn gevoel:p Morgen weet ik nog niet zeker denk zelfde tijden ben ik er!! Edit; Ik ben er zoiezo rond 6u! Roze 9m waroo
|
|
|
kapiteinMenno
Geen avatar
|
was vandaag tussen 1100 en 1400 met Caution Mayhem 14 m2 , ging wel redelijk alleen zakte wind tussen 1100 en 1130 even weg toen deze ging draaien van N naar NW . Sukses vanavond Bas .
|
|
|
BasO
|
Ja smiddags was het volgensmij idd minder, ik was er rond uurtje of 7 tot 9 en lekker kunnen kiten met de 9m! Mijn eerste sprong gedaan was lekker dagje! Cheerz
|
|
|
kapiteinMenno
Geen avatar
|
vandaag (zondag) terwijl half nederland met een paraplu loopt , in de zon gekite op vrouwenpolder met een stevige W'lijke (10-13m/s) . Begonnen met een 9m2 en geeindigd met een 14m2 , alleen die laatste was een beetje veel van het goeie om 1500 s'middags . Komende dagen weinig wind , hooguit een beetje in de late na/middag . vanaf donderdag komt er pas weer een goede 4/5 beaufort.
|
|
|