Kiten Paulinapolder/Terneuzen

wasbeer

Augustus 11, 2011, 13:40:58
edit2Rapporteer  
Hey, ik kom uit België en ga normaal kiten in Groede of Nieuwvliet. Nu heb ik een vakantiewerkje voor de maand september in Terneuzen. Ik moet elke dag werken tot een uur of 7 maar erna ben ik gewoon vrij en zou graag kiten als het wat waait. Zijn er nog mensen uit Terneuzen of omstreken die s'avonds als het waait naar de Paulinapolder gaan?
Groeten,
Michiel
BasO

Antwoord #1 Augustus 11, 2011, 20:25:33
edit2Rapporteer  
Hey Michiel

ik woon zelf in kloosterzande, en ik ga zelf ook vaak kiten bij paulinapolder en als de wind fout zit uitwijken naar cadzand/borselle of soms roompot/neeltje jans omdat mijn broer daar les geeft!
En er zijn meestal met goede wind en windrichting best wat kiters bij paulina polder alleen bijna niemand van hun zit op kitehigh;)

Bas
EddyC

Geen avatar

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #2 Augustus 11, 2011, 21:49:04
edit2Rapporteer  
Paulina polder bij laag water is wel veel slijk.
wasbeer

Antwoord #3 Augustus 12, 2011, 07:22:01
edit2Rapporteer  
Ik heb al gehoord dat het vaak Belgen zijn die er kiten want mijn broertje komt er af en toe want die buggiet. Maar dus als het waait zou er volk zijn op Paulinapolder? Ook in september op een avond? En BasO, als je wilt kunnen we wel afspreken om samen te gaan als je op een avond ook zou gaan.
Bedankt alvast,
Groetjes
wasbeer

Antwoord #4 September 06, 2011, 10:17:43
edit2Rapporteer  
Niemand die deze week eens tot Borssele rijdt ofzo?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.