stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Die foto's van Vinni kloppen wel met de werkelijkheid. We zagen hem constant aan die leash van hem naar beneden storten. En wij ouwe lullen maar iedere truc sticken die we probeerden. Denk dat het toch te maken had met zijn jeugdige overmoed. Ik mis enkeld nog wat bommenwerpers onder aan z'n plank, wel vette foto's
|
|
|
|
|
|
Rudolf
|
Ben ook net terug van een week El Gouna. Redelijke wind gehad, wel bijna altijd met 12m2 gevaren. We zaten bij Kitepower, wat volgens mij het beste station is want er liggen geen steentjes in het water daar.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
We zaten bij Kitepower, wat volgens mij het beste station is want er liggen geen steentjes in het water daar.
Stenen is 1, maar deze mossel is ook geen lekkere als je er net op trapt... Die liggen daar ook te vaak onder water. Maar de KBC beachboys hebben genoeg ervaring om de resten uit je voet te helpen verwijderen .
|
|
|
Rudolf
|
Maar adviseren jullie een ander kitestation dan? Bij Kitepower hadden ze helaas geen wifi, dat was wel fijn geweest. Die mossels gelukkig niet tegen gekomen!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
We zaten bij Kitepower, wat volgens mij het beste station is want er liggen geen steentjes in het water daar.
Stenen is 1, maar deze mossel is ook geen lekkere als je er net op trapt... Die liggen daar ook te vaak onder water. Maar de KBC beachboys hebben genoeg ervaring om de resten uit je voet te helpen verwijderen . Die mossel heb ik nog in mn reet gehad! Viel erop en ging dwars door mn zittrapeze heen. Nu geen last meer van gelukkig Maar adviseren jullie een ander kitestation dan? Waar wij zaten bij kiteboarding club hadden ze wel een wifi! Het leek daar ook iets harder te waaien als bij kitepower.
|
|
|
Rudolf
|
Is dat de club die het meeste upwind zit? Daar heb je wel schoentjes nodig, denk ik?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja wel schoentjes nodig, maar het beste en meest complete kitestation. Van daaruit kun je ook goed naar het eilandje in het Noorden varen. Achter dat eiland supervlak water en jumpen over het atolletje.
|
|
|
|
|
Jeromez
|
een eigen atol, een plek onder de zon en altijd iemand in de buurt waarmee ik kiten kon
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hij is orgineel jeroen slik nu een oxepammetje anders droom ik van mijn atolletje word ik nat wakker nou ja beter ik dan nancy jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hoe is et eigenlijk met kabouter butplug ?
|
|
|
FlyingHigh
|
Die zit in z'n holletje!
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
tis oneerlijk verdeeld in de wereld maar van mij uit een heel veilige reis en lekker varen in dat warme land veel plezier peter
|
|
|
Jeromez
|
tis oneerlijk verdeeld in de wereld maar van mij uit een heel veilige reis en lekker varen in dat warme land veel plezier peter
Je vergeet het volgende: VUILE PESTLIJER!!!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
inderdaad jeroen bijna vergeten maar als ik dat zeg vlak voordat ze op reis gaan zijn ze de hele reis van slag dus beter om jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa te zeggen
|
|
|
|