berttt
|
Ticketje fuerte is 140 euro. Je kan naar fuerte gaan voor 500 all inn buiten ete. En drinken dus zal je op 800 fzo uitkomen. 500 euro is wel heel weinig de dag van vandaah voor alles te betalen
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ticketje fuerte is 140 euro. Je kan naar fuerte gaan voor 500 all inn buiten ete. En drinken dus zal je op 800 fzo uitkomen. 500 euro is wel heel weinig de dag van vandaah voor alles te betalen
Hoe kom je aan 140,- ?? Ik heb al die vliegticket sites bekeken, en ik lijk voor Fuerte niet onder de 600,- uit te komen. De rest van de eilanden daar zitten rond de 300,- De 500,- is voor de reis en appartement.
|
|
|
|
berttt
|
Hoe kom je aan 140,- ?? Ik heb al die vliegticket sites bekeken, en ik lijk voor Fuerte niet onder de 600,- uit te komen. De rest van de eilanden daar zitten rond de 300,- De 500,- is voor de reis en appartement. Dan kom je er zeker je moet eens ryanair checken
|
|
|
trebo91
|
wij gaan van 10 september tot 19 september naar el gouna voor 750€ de man all in in ocean view three corners , geboekt via arke. rond die prijs zal je toch altijd kwijt zijn voor een redelijke vakantie als je in een hotel wilt zitten.
andere mogelijkheid is tarifa rijd er zelf met de auto heen of goedkoop ticket zien te regelen en eeen goedkoop appartementje. of camping
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
wij gaan van 10 september tot 19 september naar el gouna voor 750€ de man all in in ocean view three corners , geboekt via arke. rond die prijs zal je toch altijd kwijt zijn voor een redelijke vakantie als je in een hotel wilt zitten.
andere mogelijkheid is tarifa rijd er zelf met de auto heen of goedkoop ticket zien te regelen en eeen goedkoop appartementje. of camping
Ik eind augustus/begin september voor 15 dagen voor 900pp
|
|
|
trebo91
|
Ik eind augustus/begin september voor 15 dagen voor 900pp zozo misschien komen we elkaar nog tegen lol
|
|
|
Nature
|
gewoon even op nederland-kitetravel.nl wachten komen met reizen in die periode en dat budget!
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik eind augustus/begin september voor 15 dagen voor 900pp zozo misschien komen we elkaar nog tegen lol Ik kom net dat weekend waarna jij weg gaat, weer terug naar Nederland
|
|
|
Faxie
|
gewoon even op nederland-kitetravel.nl wachten komen met reizen in die periode en dat budget!
Hoe lang is dat wachten ongeveer nog? Trouwens dat El Gouna... had ik al naar gekeken, maar lijkt net iets te ver wel. Maar hoe zit het daar met de politieke onrust, en de combinatie opdringerige Egyptenaren/vakantie met een jonge dame? ... Een collega van me gaat daar nooit van z'n leven meer heen zei hij... dus ik ben wat skeptisch. Bedoeling was sowieso geen hotel, maar een appartement/studio. En zitten er bij Ryanair niet veel addertjes onder het gras? Ik had al begrepen uit hun voorwaarden dat je een extra stoel moet kopen om extra bagage (kitespullen dus) mee te kunnen nemen...
|
|
|
|
Faxie
|
Oke de kandidaten tot nu toe:
Fuerte Tenerife El Gouna Tarifa Dakhla? Kos/Rhodos?
Wat is het meest windzeker rond die tijd, en heeft beginnersvriendelijke stranden? Wavespots hoeft niet perse, wil zelf toch voornamelijk nieuwe freestyle dingen oefenen.
Vertier voor 's avonds of windstille dagen is allemaal niet zo belangrijk.
|
|
|
jouce
|
Hoe lang is dat wachten ongeveer nog? Trouwens dat El Gouna... had ik al naar gekeken, maar lijkt net iets te ver wel. Maar hoe zit het daar met de politieke onrust, en de combinatie opdringerige Egyptenaren/vakantie met een jonge dame? ... Een collega van me gaat daar nooit van z'n leven meer heen zei hij... dus ik ben wat skeptisch. Bedoeling was sowieso geen hotel, maar een appartement/studio. En zitten er bij Ryanair niet veel addertjes onder het gras? Ik had al begrepen uit hun voorwaarden dat je een extra stoel moet kopen om extra bagage (kitespullen dus) mee te kunnen nemen... Met opdringerige egyptenaren geen probleem gehad, die russen daaren tegen...
|
|
|
Faxie
|
Hoe lang is dat wachten ongeveer nog? Trouwens dat El Gouna... had ik al naar gekeken, maar lijkt net iets te ver wel. Maar hoe zit het daar met de politieke onrust, en de combinatie opdringerige Egyptenaren/vakantie met een jonge dame? ... Een collega van me gaat daar nooit van z'n leven meer heen zei hij... dus ik ben wat skeptisch. Bedoeling was sowieso geen hotel, maar een appartement/studio. En zitten er bij Ryanair niet veel addertjes onder het gras? Ik had al begrepen uit hun voorwaarden dat je een extra stoel moet kopen om extra bagage (kitespullen dus) mee te kunnen nemen... Met opdringerige egyptenaren geen probleem gehad, die russen daaren tegen... Zitten die overal niet? ...
|
|
|
jouce
|
Zo erg als deze zomer heb ik het nog niet gehad, ipv kamelen waren het kratten wodka
|
|
|
Faxie
|
Ik lees iets over Soma Bay. Hoe is dat in vergelijking met El Gouna?
|
|
|
Faxie
|
Oke, Soma Bay is dus duur. Maar hoe zit het met Marsa Alam? Iemand ervaring daar?
|
|
|
tgroot
|
fehmarn? als er iets budget is . . . .
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Gokova. Alwayswindy.com.
Is budget, is leuk en niet toeristisch.
|
|
|
Faxie
|
Dat ziet er kwa wind, spot, prijs en temperatuur wel goed uit ja Alleen ik mis daar wel een beetje het vakantiegevoel. We gaan het zeker even bekijken in ieder geval
|
|
|
Irisdb
Geen avatar
|
Ben zelf een keer in tenerife geweest, Super mooi alleen toen was ik nog niet zo lang aan het kiten dus durfde ik het nog niet aan. Als de omstandigheden goed zijn kun het proberen, maar ze zeiden daar dat het niet echt beginner gebied is (uitzonderingen daar gelaten!)
|
|
|
Faxie
|
Change of plans. Ik ga in m'n eentje en het budget is nu een stuk hoger. Wat zijn de toffe plekjes?
|
|
|