@feddomw,
klopt wat jij schrijft ..... niemand zeikt de kite expliciet af ..... maar wel impliciet ......
Het klopt ook dat F-one niet duidelijk aangeeft voor wie de kite bedoeld is. Zal wel weer voor instappers en kitescholen bedoeld zijn. In elk geval zijn de F-one kites "allrounders" ...
Wat het punt van marketing betreft ... ook daar heeft Evan gelijk ..... maar ook heel wat andere kitemerken kun je soms vraagtekens zetten bij hun marketingbeleid.
Wat de safety betreft ..... er zijn kiters die het kliteband systeem en ook de clamcatdepower achterhaald vinden ..... maar er zijn er ook die het nog altijd een simpel maar goedwerkend systeem vinden ....
F-one is wel consistent in haar modellenbeleid en komt niet elk jaar met een nieuwe " sensationele, revolutionaire en nog betere kite", zoals verschillende andere merken dat wel doen. F-one is blijkbaar tevreden over behaalde resultaten met haar Bandit/Revolt/Trust-lijn en zet daarom in op aanpassing en verbetering ....
btw. ook al wekt mijn naam een andere indruk maar ik wordt niet gesponsord noch geniet ik ondersteuning op andere wijze van F-one....