|
Langbeest
Berichten: 3272
|
Dat werd inderdaad tijd. Ik ben daarom niet verder gegaan met Ozone. Heb uiteindelijk gekozen voor Cabrinha
|
|
|
geloof68
Berichten: 2096
|
Het ontbreken van een 7 en 9 heeft zeker klanten gekost.
Nu mis ik nog: Een 6m C4 en een een Zephyr in een kleinere en grotere maat. Ben benieuwd of dat in 2014 ook werkelijkheid wordt.
|
|
|
JVG
Berichten: 75
Logs: 0 | 20 uur
|
De C4 komt ik 2014 als 6m maar de 5m wordt dan niet meer gemaakt, er komt ook een 14m in plaats van de 13 en 15m.
|
|
|
geloof68
Berichten: 2096
|
De C4 komt ik 2014 als 6m maar de 5m wordt dan niet meer gemaakt, er komt ook een 14m in plaats van de 13 en 15m.
Dat is ook een betere opbouw. Nu nog de Zephyr in andere maten.
|
|
|
Langbeest
Berichten: 3272
|
De C4 komt ik 2014 als 6m maar de 5m wordt dan niet meer gemaakt, er komt ook een 14m in plaats van de 13 en 15m.
Dat is ook een betere opbouw. Nu nog de Zephyr in andere maten. Waarom in andere maten???gewoon nieuwsgierig
|
|
|
geloof68
Berichten: 2096
|
Ieder aanbod schept zijn eigen vraag. Het zal overigens (gedeeltelijk) ten koste gaan van de grote maten C4 en Catalyst. Ik verwacht een grotere sweetspot dan de sweetspots van de C4 en de Catalyst. Een 14m of 15m zou ik dus perfect kunnen combineren met een 10m Catalyst. Ozone heeft nu ervaring met de 19m Edge en dan lijkt ook de stap naar een grotere Zephyr niet zo groot. Mijn wishful thinking wordt overigens ingegeven door de threats op seabreeze, waarin (ook) om andere maten dan de beschikbare maten van de Catalyst, Reo, Edge en Zephyr gevraagd wordt. Met een testlocatie in Nieuw-Zeeland is de kans aanwezig dat die verzoeken opgepikt werden/worden. Reo en Catalyst hebben nu ook (enkele) oneven maten en Edge heeft na een paar jaar ook een 10m en 19m.
|
|
|
|
ItsMe.Erik
Berichten: 1134
|
Bar ziet er idd top uit. Zeker de swivel in de savety lijn deze gaan vaak draaien.
Verder valt het me op dat de catalyst wel heel erg op de eerste c4 lijkt. Volgens mij een hele goede marketing geweest. Eerst iedereen trekken met een all round kite (c4). Daarna de kite doorontwikkelen naar een c-shape kite omdat de markt daarna vroeg en de catalist op de markt zetten en deze de plaats laten innemen van de c4 om het oude markt deel te behouden. doen ze goed en maken mooie kites
|
|
|
geloof68
Berichten: 2096
|
Uiteraard te testen hoor Kobrin, nog even geduld.
|
|
|
Walt0r
Berichten: 542
|
ik ben van C4 2011 overgegaan naar Catalyst 2013, ben blij dat de cat 2014 niet ingrijpend veranderd is dan 2013. Kan me nu eindelijk ook wat meer richten op old school, ben er blij mee
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
|
Die wind wordt daar wel wat omhoog gestuwd maar alsnog echt een huge jump zeg!
|
|
|
Walt0r
Berichten: 542
|
ooo dat moet ik ook snel gaan proberen Afgelopen woensdag kwam ik erachter dat de cat 8m ook erg lekker loopt
|
|
|