Zal de ios app, ivm android gebruikers al gratis te downloaden zijn of hoe zal dit gaan ?
En hey maker kom jij ook zelf voor in het filmpje/interview ? Ohja in het vorige topic is het mij niet helemaal duidelijk geworden of je juist bij deze of die andere je smart device ook nog mee het water op moet nemen ?
Thanks! de iOS app is mid december te downloaden in de app store voor iedereen. En nee je hoeft je smart phone niet mee te nemen op het water. Je laat je telefoon lekker in de auto en gaat doen wat je het liefste doet, hard rocken op het water. Na een sessie van bijv. 2 uur download je simpel alle data via Bluetooth naar je smart phone. Dit gebeurd allemaal binnen 3 sec. En voila je ziet alle je sprongen en ziet wat je buddies hebben gedaan. Maak ze gek als je meer airtime hebt of hoger hebt gesprongen.
Top man! Yup je kan de data naar je Ipad downloaden. En geloof me je zult versteld staan hoe accuraat de WOO is. We hebben ontzettend veel getest. De WOO is gemaakt door kiteboarders met een engineering achtergrond. Binnenkort ook meer videos van onze ambassadors. Wheeeeeeee
De meest gangbare methode om de WOO mount op je kiteboard te monteren is met 3M tape. We leveren de WOO mount met tape aan de onderkant. Je hoeft alleen de plastic bescherming er af te halen en dan kan je de WOO op je board monteren. De tape is uitgebreid getest. Zorg er wel voor dat je de plek waar je de WOO mount wilt monteren goed is ontvet.
De 2de methode is om de WOO mount op je board te schroeven in de gaten van je handvat. Hierna kan je je handvat niet meer gebruiken.
Dit is wel wat anders als een gopro, ik denk dat die tape prima is voor dit dingetje.. maar je kan altijd zelf nog een klein draadje ergens aan vast maken just in case.
Meet dit ding alleen de hoogste sprong en hangtime? Dat vind ik wel erg weinig, geen gps data van heel je sessie?
Flink veel geld voor een apparaatje om te meten hoe hoog je gaat. Dacht dat ik eerder € 100,- had gezien op de site van Best. € 200,- is mij het geld niet waard