Langbeest
|
Dat dan weer wel Peter
|
|
|
the littleman
|
Dat oude vot met winkelhaak doet idd nog prima hahaha
|
|
|
Tim_GTS5
|
Miste je al op zee peter , dikke bakken en lekker windje voor de 9 met 37kn stoten haha
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heerlijk van 12.30 tot 15.45 op het zeetje met de Nitro 7 heerlijk voor de brekende golf keren en als de brandweer naar beneden racen tjeezus wat is dat toch mooi. Tussendoor nog effe meeeeeters de lucht in ja die Nitro doet het goed Lekker tuusen de bunker en pier bijna in me uppie Blijven jullie maar lekker naar schel gaan hoor anders wordt het op zee ook zo druk
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Morgen even aankijken Ries, ik denk dat ie weer effe te hard is voor mij als lichtgewicht
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Zit idd knap brak op de bank een filmpie te kijken Giertje.maar was wel een van de eerste om hier op het forum te spammen hoor!! En oja, dat heerlijke bakkie thee, was ik nog ff vergeten te melden, wanda
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Oja, die sokkies zijn echt superrrrrrr
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen ff aankijken, wel zin in zee maar het moet wel leuk blijven , ben volop chips en bier aan het innemen
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Armpjes waren behoorlijk op van gisteren maar toch nog ruim 3 uur op het water gestaan, eerst met de 9m gaastra pure, gisteren dus al hele dag overpowered gevaren dus daarna relaxed met de 7m. Paar loopjes gedraaid, niet echt heel boeiende maar toch weer lekker er op gestaan
|
|
|
|
|
|
HarryM
|
Hi wie laat mn kite op? Ik sta met mn camper op Schell. Genoeg wind. Meer dan
|
|
|
Langbeest
|
Richard komt eraan.......als hij klaar is met HET ritueel
|
|
|
HarryM
|
Top ik ga vast pompen en mn natte natte pak aantrekken.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top ik ga vast pompen en mn natte natte pak aantrekken. Rustig an hoor, mot eerst nog naar v.d. Berg en er heen rijde
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wijk pier nog mensen vandaag ?
|
|
|
Tony-G
|
Wijk pier nog mensen vandaag ?
Tim, Wijk is niks.
|
|
|
Tim_GTS5
|
perfect windje voor de 7 toch op Wijk zo rond de 40kn , schel is toch niks aan met die vlagerige wind daar
|
|
|
|