Haring High Richardt
|
Richard kent me wel en ik hem. Ik waardeer zijn goed bedoelde uiting van verontrusting. En natuurlijk zijn ongekende video producties Zeker ken ik jou, we hebben elkaar wel eens gesproken , vond het alleen voor mij zelf niet verantwoord om in mijn eentje het water op te gaan gisteren. Tja en voor jou zelf het blijft natuurlijk altijd je eigen verantwoordelijk, natuuurlijk. Ik weet dat je veel met veiligheid bezig ben De zoetwater ratten snappen niet dat je op zee toch echt betere wind hebt Jij snap het niet Frank , Het gaat helemaal niet om zoet of zout water maar het feit dat je in je eentje ben, heb je wel eens gehoord van een Buddy ?
|
|
|
HarryM
|
Ik ben over een half uurtje op Schellinkhout???? ! See you
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Half uurtje eerst mijn kite in de bomen , na een half uur gelukkig samen met iemand zonder schade mijn kite uit de boom . Wind was top
Niet jou week denk? Eerst een loopje door een ander, nu kite in de boom.... Misschien tijd om een veiligere hobby te zoeken? Foto's maken van andere kiters ofzo Is er trouwens iemand die de mevrouw met het oranje droogpak en de core kite kent die er maandag was?
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Richard; ik durf niet meer te gaan kiten zonder dat op het forum te zetten. Dus bij deze: ik ga naar schellinkhout nu
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Leuk je weer te zien Laura Was een vlagerig daggie op Schellie. Niet lekker om goed te springen in ieder geval. Dan weer 20 knopen dan weer 32. Tjezus. Maar ja, zonnetje was lekker en de temperaturen zijn geweldig
|
|
|
@LaurenS
|
Epic sessie Wijk
|
|
|
Langbeest
|
Wijk is gewoon top, altijd
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Vandaag helaas bezet, maar morgenmiddag ziet het er weer prima uit voor Wijk!
|
|
|
denmen
|
Wijk was weer knallen. Wat een dikke golven!
|
|
|
|
@LaurenS
|
Topsessie... Tja,het blijft me verbazen dat sommigen maar bij schell blijven zweren...maakt mij niet uit maar het blijft zonde..zo mooi die diversiteit van de zee
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Morgenmiddag ziet er weer goed uit , en vooruitzichten voor volgende week worden ook steeds beter . Nice
|
|
|
Eltimm
|
Was inderdaad ok op Schel vandaag, al begon de wind wel te slapen toen ik net m'n 8 opgepompt had. Grmbl... Ach, nog een paar leuke trucjes geland en zwaar k*t gesprongen, maar toch weer blij dat ik geweest ben...
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo luitjes aan iedereen op dit forum prettige feestdagen en een gezond 2016 JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Wanda
|
Jullie ook fijne feestdagen en een gezond en sportief 2016!
|
|
|
|
@LaurenS
|
Oh mijn god ,gaat ie weer met al die touwtjes... Veel plezier ermee Theo ...en niet klagen als je weer niet snel het water op kan als alles in de spaghetti zit
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Bedankt he Peter Ik zal voortaan wel de laatste zijn die het water op gaat, moet nu natuurlijk jullie eerste helpen oplaten
|
|
|
|
Robinskie
Geen avatar
|
Kerstverplichtingen..:-( Morgen wel ff gasgeven met mn nieuwe board!!
|
|
|
Emanuel
|
Was lekker vandaag....nu klaarmaken voor Kerstavond.
Fijne dagen allen!
|
|
|
Giertje
|
Gabbers, prettige kerstdagen en goed 2016 gewenst met veel wind.
|
|
|
|