kiteruitschell
Geen avatar
|
hoop het . ik heb 2 nieuwe kites om te testen Naish draft 9 meter en liquid force nrg 6 meter . Zijn er al liefhebbers mochten deze kites mij niet bevallen
|
|
|
pewpew
|
hoop het . ik heb 2 nieuwe kites om te testen Naish draft 9 meter en liquid force nrg 6 meter . Zijn er al liefhebbers mochten deze kites mij niet bevallen Je stapt af van de c kites?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Heb ik nog gewoon erbij . Mijn torches zijn top maar wil wat meer airtime en wat meer hoogte .
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Zeestock van Woodstock verhuist naar Wijk / Bunker: ze willen er ook warme douches aanleggen Hier op fb hun verhaal: All good things come to an end and after 7 years at Woodstock Bloemendaal building up Zeestock to one of the biggest and undoubtedly the most unique kitesurf school in the Netherlands, We are moving on to a new location with endless opportunities for growth and the most raw vibe available on a Dutch beach
We are proud to introduce the Kite Bunker at Wijk aan zee!!! The bunker was a strongpoint on the Atlantic defense wall built by the Nazis in WW2 and has been operating the last 20 years as a kind of museum/bar/event centre.
We are going to be commandeering the top section of the bunker you see here with all our Zeestock bravado and armada.
Things are still very fresh and we have a lot to get done for our planned opening 1st of April
As always change brings uncertainty and risk so we would like to ask our friends and customers from over the years to support us the coming months by coming to check the new location, taking some kite lessons or sending some new students our way.
Hope to see you in the bunker!!
Benn & Anouk Twyman
|
|
|
Emanuel
|
Misschien zaterdag met een zonnetje erbij....zou wel heel fijn zijn!
|
|
|
|
pewpew
|
Een surfschool @ the Bunker weet nu niet of we daar nou zo blij mee moeten zijn. Dan weer met zijn allen naar pier
|
|
|
|
Eltimm
|
NEEEEEEH, bij de bunker is het veeeeeeel gezelliger echt niet, bij pier heb je koffie van Aloha! Niets zo lekker als een bakje pleur voor je sessie!
|
|
|
roelandp
|
@Teigetje wat jij zegt dacht ik ook, maar het zal wel meevallen denk ik (hoop ik ). Wordt er bij de Pier ook lesgegeven trouwens?
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Benieuwd wat er werkelijk aan extra publiek bij zal komen... (iig de parkeerplaatsen)
|
|
|
@LaurenS
|
Binnenkort ziet het lig weer goed uit om die kant op te gaan ,zal weer is tijd worden die Zuidwester
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Er wordt bij de pier ook les gegeven, in ieder geval door KiteFlow, maar ook door anderen.
Laat het vooral een goede ZZW-er worden!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zoals het er naar uit ziet zaterdag errug zuid dus Schellinkhout dan eerst effe langs Bassie, zondag zuidwest dus naar zee. Kijken of mijn enkel het houd en of ie pijnloos blijft 3 maanden niet gekite dus het wordt wel weer eens tijd.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Geniet ervan mannen. Ik moet jammer genoeg nog even een maandje rust houden met mijn geopereerde knietje
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Sterkte John en Henk . .zaterdag eindelijk weer eens het water op .. het is alweer een week of 4 geleden .
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Kijken of mijn enkel het houd en of ie pijnloos blijft Roll Eyes 3 maanden niet gekite dus het wordt wel weer eens tijd. Cool Vroegah had je daar geen last van en kon je elke dag kiten
http://vimeo.com/160228077
Hij was weer lekkel vanmiddag op Andijk met de 11 meter, begonne met regen en over powered en vervolgens kwam zelfs het zonnetje er nog door Wel erg druk met zijn 4 en Sterkte John en Henk
|
|
|
roelandp
|
wijkiki bunker met zo'n 6 man op het water. Precies begonnen toen de zo'n doorbrak Morgen Ijmuiden of Schell... even kijken nog. Kan alleen in de ochtend helaas.
|
|
|
Emanuel
|
Yes, morgen eindelijk weer eens het water op bij Schell en eindelijk nieuwe board testen.
|
|
|
|
Woodmaster
|
Denk dak morgen ook maar weer es Schellinkhout ga aandoen, als ik het nog kan vinden een paar jaar. Btw, hoe is het tegenwoordig op Schellinkhout in het weekend? Wordt het weer dringen?
|
|
|