Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hij was weer lekker (nat) op Schellie, 1,5 uur gekite met de 7 en de enkel is bijna pijnloos Net ook even twee stemmetjes uitgebracht
|
|
|
|
thelastV8
|
Beter einde van de dag kunnen gaan volop zon en wind nu
Je bent niet de enigste...
|
|
|
ErikFanatic
|
Ahh kiteruitschell dan heb ik jou aan de kant nog even gesproken. Ik was met die Flexifoil ID 10 bezig. Ik ben na de extreem vlagerige sessie even naar huis gegaan. Tot rond half5 de buien weg trokken en nog ff een sessie geboekt bij Egmond, in de zon tot kwart over 7 toen kwam er weer een buien front aan. Blij dat ik nog ben gegaan, was echt een top sessie!
|
|
|
DM2008
|
Zeer tevreden op de bank na een topsessie tussen 5 en 7 met de Pivot 7! Regen onderweg maar aan het strand volle zon en dikke wind! Erg hoog gevlogen vandaag. Vlak voor de bui, toen de wind nog ff een zetje meer nam, het water afgegaan. Lekker rustig, doe mij meer van dit soort sessies!!
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Pffftt... 16 minuten op het water volgens de Woo en toen regen regen en draaiende wind naar West die helemaal weg viel. In die 16 minuten nog wel 13,8m op de Woo gezet
|
|
|
Haring High Richardt
|
Pffftt... 16 minuten op het water volgens de Woo en toen regen regen en draaiende wind naar West die helemaal weg viel. In die 16 minuten nog wel 13,8m op de Woo gezet Kortom een topsessie toch 13,8 meter op de Woo gezet voor het zelfde geld was het maar 13,799999 m geweest
|
|
|
@LaurenS
|
Uurtje of 13:00 bij de pier,hopen op een lekkerdere sessie dan gister met de 9 ...moet lukken
|
|
|
DM2008
|
Pffftt... 16 minuten op het water volgens de Woo en toen regen regen en draaiende wind naar West die helemaal weg viel. In die 16 minuten nog wel 13,8m op de Woo gezet Kortom een topsessie toch 13,8 meter op de Woo gezet voor het zelfde geld was het maar 13,799999 m geweest Pffftt... 16 minuten op het water volgens de Woo en toen regen regen en draaiende wind naar West die helemaal weg viel. In die 16 minuten nog wel 13,8m op de Woo gezet Helaas 10 cm onder Tim
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Koude sessie op schell . Leuk on jerrie van der kop weer eens bezig te zien . Big airtime van sven kitefeel
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
2,5 uur gebeukt op Wijk, mooie golven, wel veel werken en best zwaar na de korte slapeloze nachtjes vanmiddag even 1.5 uur bijgeslapen...
|
|
|
@LaurenS
|
Yep, Wijk was een verademing na gister, zon en mooie rollers
|
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Komt omdat je te vroeg weg was gister Peet, was vandaag lekker, maar gister tussen 16:00 en 18:00 was hemels
|
|
|
FlyingHigh
|
Ja joh, peper het hem nog maar ff lekker in Magic Ed
|
|
|
ErikFanatic
|
Grrr.. weer een bijna windloos weekend voor de deur. Op deze manier komen die downwinders er natuurlijk nooit van.
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Hoop dat het morgen toch nog ff hard genoeg waait voor mijn nieuwe naish draft 10,5.
|
|
|
ErikFanatic
|
Met de low-end van een draft en een beetje geschikte plank heb je aan een beetje zeewind vast genoeg.
|
|
|
Langbeest
|
mmmmm nog even een paar knopjes erbij kom op
|
|
|
the littleman
|
Blij dat ik gister ben gegaan;) En Maandag vrij ben