|
Tony-G
|
Inderdaad het was weer lekker op Schellinkhout van af 3,30 uur tot 18,15 uur met 12m bezig geweest echt lekker die rebbel van Noord.
|
|
|
|
onderaqua
|
(down_kitesmiley)Het is over op het veld Edam noordzijde. De boer was het zat en heeft op het schapenveld schrikdraad geplaatst tot aan de waterzijde. Dus alleen nog plaats op het smalle veldje langs de dijk.
|
|
|
pewpew
|
(down_kitesmiley)Het is over op het veld Edam noordzijde. De boer was het zat en heeft op het schapenveld schrikdraad geplaatst tot aan de waterzijde. Dus alleen nog plaats op het smalle veldje langs de dijk. Vind edam sws wel link. Werd daar laatst nog bedreigd omdat ik mijn auto niet goed had gezet ofzo.
|
|
|
Kitemenn
|
Vind edam sws wel link. Werd daar laatst nog bedreigd omdat ik mijn auto niet goed had gezet ofzo.
Blijft een gevaarlijke sport he kiten
|
|
|
|
DM2008
|
Of zondagmiddag, schijnt knoopje meer te worden, 15 om 14 volgens Surfweer op WaZ.
|
|
|
@LaurenS
|
Dat gaat um allemaal niet worden , ik zet in op Dinsdag
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel op Wijk met de 9 en de buggy, zonnetje en lekkel rustig
|
|
|
the littleman
|
Begint hier te wapperen in Hoorn. Al iemand op schel gekeken?
|
|
|
|
|
stannoss
Geen avatar
|
Henk heb jij toevallig een groene pomp? er lag er nog een op schell. ligt nu bij de midget
|
|
|
|
DM2008
|
Toch nog even gevaren op Wijk nadat ik de lijnen van de F-one Diablo opnieuw uitgezocht had. Zodra de 13 knopen aangetikt worden, kan je met die 15 varen. Bij 15 knopen heb je prima power
|
|
|
joosie
|
wordt een mooie week volgens de voorspelling in de ochtend ff richting schellwoody
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Mag eigenlijk 2 weken niet kiten water in het oor kan schadelijk zijn, maar ja ga toch
|
|
|
|
Langbeest
|
Schel of wijk mmmmm
|
|
|
@LaurenS
|