pewpew
|
Morgenmiddag wel weer extreem veel wind kans op 50 knopen langs de westkust , heb geen high wind 7 meter
Ik besef pas net dat ik helemaal niet kan vanmiddag. dan maar morgen
|
|
|
|
@LaurenS
|
Zo der op met de zes
|
|
|
the littleman
|
Ik heb gvdgdgv een afspraak om 16.00 uur. Veel plezier iedereen die lekker staan te rammen.
|
|
|
koekie
|
Top daggie op schel met de 7. De meter tikte net de 42 knopen aan.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Mooie stormsessie waaide te hard voor mijn 7 m, dus bij vd berg een 6 m fone bandit gekocht, wat een lekker kitetje is dat zeg , denk dat het binnenkort een hele set fones wordt
|
|
|
bredo
|
Mooie stormsessie waaide te hard voor mijn 7 m, dus bij vd berg een 6 m fone bandit gekocht, wat een lekker kitetje is dat zeg , denk dat het binnenkort een hele set fones wordt
Zijn ook goede kites henk, heb er jaren mee gavaren/gevlogen...nu al weer jaren met naish! top!
|
|
|
Tim_GTS5
|
FX ook zeker eens proberen Henk ,morgen wijkie pier vandaag ff iets te hard voor de 7 haha
|
|
|
|
DM2008
|
Was rond 1300 op WaZ Pier, dat was wel beuken met de Pivot 5m! Enorm vlagerig dus meer overleven dan varen. Toch gaaf om op het water geweest te zijn, niet eerder vlagen 50+ gehad. Wie weet volgende keer wel een serieuze sprong inzetten
|
|
|
Eckhardt
Geen avatar
|
Ik was rond 1715 bij wijk, maar durfde met ruim 40 knopen en 55 in de vlagen niet t water op met de 7. Zag wel een kiter op t water en een boel windsurfers, maar niet zoveel als op de kant :-p
|
|
|
bredo
|
ik zag op de webcam van scheveningen wel een aantal kiters lekker varen...ook veel windsurfers!! ik wacht ook ff de storm af, mij te heftig
|
|
|
Haring High Richardt
|
Lekker vrij vandaag, We gaan gaan weer los ! Knalle met je kadaver !!Maar waar naar toe Wijk of Schel ?
|
|
|
bredo
|
nou Haring! kom naar het zoute water...daar kan je je lol op!!!
veel plezier
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
nou Haring! kom naar het zoute water.. Ga zo naar Wijk, Pier of bunker waar de meeste mensen zijn
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Was even bij de Bunker wezen kijken en had besloten dat het toch wel knap hard waaide en de zee zag er ook wild uit.Dus deze keer maar niet. Kom ik Haring tegen op de parkeerplaats. Dus toch gegaan met de 7m chaos. Was behoorlijk gepowerd maar met super golven,speedbanen was het een mooie sessie. Rich bedankt
|
|
|
Haring High Richardt
|
Rich bedankt Geen dank, je was al gauw weg trouwens . Ouderwetse beul top sessie op Wijk met de 7 meter en 40 knopen plus , je het gevoel geven dat je weer leef met je kadaver, heerlijk
|
|
|
pewpew
|
Was een mooie avond. Wind trok nog wel lekker door.
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Lekkere avond sessie bij de pier, windje was nogal gusty helaas. In de vlagen was het lekker met de 9m gp maar het constante windje mocht wel wat meer. Viel me trouwens op hoeveel beginners er wel niet aan 't klooien waren in 25-35kn met golven van 4m+ (achterin dan). Gelukkig waren de beginners achterin niet te vinden
|
|
|
Eckhardt
Geen avatar
|
Man wat een bakken achterin zeg, incl echte tunnels zelfs.... Leuk als je daar crashte :-P Was begonnen met de 7m, eindelijk weer eens een keertje. Nog nooit met zo'n maatje gesprongen, wat heerlijk springen is dat zeg. Maar moest al snel over naar de 10 wat goed gepowered varen inhield.
Ik denk dat ik morgen rond een uur of 8 nog even paar uurtjes op t water sta.
|
|
|
ErikFanatic
|
Even een compliment aan de kitecommunity, ik heb nog geen nieuws langs zien komen van kite gerelateerde ongelukken, ook al waaide het de afgelopen dagen lekker door in combinatie met voor Hollandse begrippen warm weer! Houden zo!
|
|
|
|