Haring High Richardt
|
rondje maken rondje wandelen, 4 kantje lope, rondje in de kroeg geven,? Heb je gemist vandaag Henk op Schel, het was zo rustig
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen daggie wijk pier , zin in
|
|
|
DM2008
|
8 uur 's avonds zeker?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het lijkt vanmiddag ook wat te gaan waaien ...nog even een paar klusjes afmaken en daarna maar even op Schellie kijken..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Jazeker Zwaffie, om twee uur gaat het los, thermische wind komt er aan veel plezier he
|
|
|
bredo
|
hier aan zee gaat nog niets los..
|
|
|
Langbeest
|
Was lafjes met de 12 op wijk maar ach....
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Op schellie was het in de middag best goed . ..vanaf een uurtje of 15.30 ging de wind aan en ik heb best goed kunnen varen met mijn 11mtr .. Hopelijk kan ik morgenmiddag nog een paar uurtjes het water op..
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Lekker daggie wijk, eerste sessie goede power met de 10FX ,tweede wat vlagerig maar oke , redelijk gesloopt eraf . Was niet druk bij de pier
|
|
|
bredo
|
vanmorgen vol met de tien meter de lucht in,hakken!...en lekker rustig op castricum! Om eerlijk te zijn is west niet echt lekker, schuin op de kickers afstormen en dan richting het strand bengelen...yiiihaaaa!!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Pier was ff lekker , iets teveel west voor t mooie idd voor de kickers toch nog 14,8m eruit geperst
|
|
|
pewpew
|
Was lekker wijk ja. Wel te hard geland en last van mijn enkel
|
|
|
DM2008
|
Morgen low-wind sessie in de middag op WaZ!
|
|
|
@LaurenS
|
Wie weet, uurtje of 13:00?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Was lekker chill daggie op Wijk met de 11 , morgen IJmuiden met WNW
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
morgen einde middag maar een vlagerige sessie meepakken op schell, weekend lijkt vrij weinig wind te geven
|
|
|
Bartbegin
Geen avatar
|
Heerlijk chillen op Wijk met 14. Nu nog hapje op het strand. Top dag! Morgen helaas werken..
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Schel was onverwacht top! 15-19 knopies schat ik in
|
|
|
bredo
|
Heerlijk avondje gevaren in mijn shorty op zee. 13 meter best waroo ...wat een top kite! toppie. meer van dit...
|
|
|