DM2008
|
Was lekker op WaZ Pier, 1e op het water met Pivot 10 en Vanguard. Wind hield niet over, maar ach. Heerlijk weer!! Volgens de statistieken zat ik net in het windgat tussen 2 periodes van 20/24 knopen, oh well
|
|
|
@LaurenS
|
Zo tuffen voor de ochtendsessie
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hoe is het op Schellinkhout... is het te doen met deze windrichting WNW .. Of is het te vlagerig Wil straks nog even het water op . Update ?
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ongelofelijk Zwaff en Tonie (die hard Schellinkhouters en een hekel aan zand) op Wijk, inderdaad moest 3 keer kijken Wie wil dit nou niet ? Het strand op lopen en dat een blonde dame tegen je zegt , Goedemorgen lekker ding en dan moet je nog je kite op pommpen en beginnen. Je sessie kan dan al niet meer stuk Mooi daggie op Wijk met de 11
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Schell was goed te doen hoor wel een beetje vlagen zoeken, dus volgende keer kan je gewoon naar schell frank
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Helemaal gelijk Henk ...doe mij maar Schellinkhout zelfs met WNW ... Want ik vond het maar een klotsbak daar op wijk... het leek wel een rodeo en het is er bijna net zo druk als schellie .... Ga nu maar even al het zand en zout uit mijn gear spoelen ..
|
|
|
Flyingtrunkie
|
langevelderslag was met 6 man een heel stuk rustiger... De wind had wel wat meer gemogen
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Met wnw moet je ook op ijmuiden zijn lopen de golven rustiger door de pier en meer sideshore dan wijk
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Met wnw moet je ook op ijmuiden zijn lopen de golven rustiger door de pier Heerlijk gevaren op Wijk en weer 1 familiebak kibbeling met dubbel saus verdiend aan parkeergeld Want ik vond het maar een klotsbak daar op wijk... het leek wel een rodeo Inderdaadt, Dan moet je ook niet voor de bunker gaan varen, stond zeker iemand met een foto toestel ? Richting de pier waren hele stukken spiegelglad water waar je heerlijk kon varen en jumpen
|
|
|
DM2008
|
Met wnw moet je ook op ijmuiden zijn lopen de golven rustiger door de pier en meer sideshore dan wijk
Heb ik me gister nog laten vertellen door iemand hier Maar goed ben vlakbij gebleven, Muiderberg. Testdagje Versus en even de Firewire Evo gevaren, makkelijk board! Teveel liefhebbers voor de Sonic2 dus die helaas niet, 1 tester lag bijna tegen de houten balk aan toen'ie per ongeluk een loopje trok Prima middagje en snel thuis
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mooi middaggie met tijger op wijk, zonnetje, buggie, mooi breed hard strand en 10 knopen Zo.............. nu even de BBQ aanzetten en genieten maar
|
|
|
|
bredo
|
ik dacht het ook...see you
|
|
|
the littleman
|
Zo is dat Jostie! Ik ga met je mee naar blikkie;)
|
|
|
|
Langbeest
|
Nu op Blikkie nog niet veel spectakel Beetje lafjes heen en weer... Ik moet opeens andere dingen doen.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was lekkel op blikkie met de Thech en de 11 . Hoop ouwe waroos op het water uit de vorige eeuw eerbetoon aan Best die er mee stopt ?
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Lekker zomerse sessie met de 14 wel beetje raar windje met korte vlaagjes en wind die draaide tussen noord en noord oost
|
|
|
bredo
|
Ja ries,een eerbetoon aan Best, ja!(had m nog ergens liggen) Ha ha. Dit wind ging nog even goed aan op blikkie! lekkere sessie gehad. Yiiihaaa!
|
|
|
Eckhardt
Geen avatar
|
Edam was ook super, begonnen met de 15 en uiteindelijk met de 10 geëindigd. Met een stuk of 10 kiters alle ruimte ook
|
|
|
@LaurenS
|
Bijna het licht uitgedaan op IJburg, vanaf 15:00 een mooi strak windje van 20 plus.Zeker in den beginne niet al te druk, en de eerste foil meters zijn ook in de pocket . Smaakt naar meer
|
|
|