Haring High Richardt
|
ja lekker rustig in het hoekie , lekkere jumps van je richard. Mooi alle ruimte Doe maar geen jongegoden hoek Gier, anders wordt iedereen nieuwschierig en wil met de (jonge) goden kiten, moeten we allemaal niet hebben, wordt het daar ook zo druk
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Top sessie op wijk, wel af en toe flink zoeken voor ruimte om te springen. Jammer dat het zo druk is
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
vandaag ff op wijkiki gevaren is tenslotte 3 weken mijn thuishaven tijdens de upwinder van bunkert naar pier begon mijn 6meter steeds meer te wokkelen. WTF! was ie dus leeg aan het lopen, net op tijd aan de kant want klapte al leeg. Het bleek gelukkig een vies ventiel te zijn dus kon na nogmaals pompen nog even door. Toen de wind echt door de 35 knp ging was ik wel op en ben gestopt. Zag nog wat pro's met 8m's in de lucht vliegen. Hopelijk vanavond nog ff wat.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top sessie op wijk, wel af en toe flink zoeken voor ruimte om te springen. Jammer dat het zo druk is Volgende keer naar Petten? Vaar je altijd (bijna) alleen en dus alle ruimte. Op donderdag vanaf 3 september onbeperkt slibtong eten na je sessie
|
|
|
@LaurenS
|
Top sessie op wijk, wel af en toe flink zoeken voor ruimte om te springen. Jammer dat het zo druk is Drukte viel gistermiddag nog mee, alleen die windsurfers denken nu dat ze 4km strand mogen bestrijken . Ze zitten nu ook al met grote getalen bij de pier.en dan komen ze je vertellen dat je niet moet springen ivm kleine kinderen die aan het zwemmen zijn. Heb er heel veel gezien gister, not
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Daarnaast moeten ze dan de ouders van die kinderen aanspreken dat er in NL heeeeeel veeeeeel kindervriendelijk strand is waar die kinders terecht kunnen en dat het niet handig is (het mag dus wel) om te gaan zwemmen op een stukje waar je gelukkig wel mag kiten. Sterker nog, dat stukje is er speciaal voor aangewezen!
|
|
|
DM2008
|
Helemaal eens met bovenstaande. Niks tegen windsurfers maar ze zitten nu zo verspreid op WaZ dat ze van pier tot dorp varen en zo de ruimte beperken om te kunnen springen.
Al was m'n Pivot 7m toch een maatje te groot gister voor 38/46kn, varen ging nog wel maar geen overmatig gevoel van controle dus veel te vroeg gestopt (ja, had de 5 uit de auto moeten halen maar daarmee land ik niet lekker).
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Ja lekker rustig in het hoekie , lekkere jumps van je richard. Draft is niet stuk maar heb geen vertrouwen in een kite die dubbel klapt in een sprong, vooral niet met 40 knopen
Heb ik jou dat met een Dice niet ook eens zien doen?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel op Schel met de 9 meter, niet zo lekkel als gisteren natuurlijk. Was erg druk in de ouwe lulle hoek in mijn eentje miste mijn buddy Henk waar was je ? Voor de vrijdag leek het wel zondag wat een drukte, het wordt tijd dat het weer winter wordt
|
|
|
|
pewpew
|
topsessie op schel. En niet eens zo heel druk
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Hey teiger, jij hebt toch die fireball van cabrinha. Ben je daar over te spreken?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was top vanmiddag op wijk met Coos Zok, zonnetje, Race baan van Jos Verstappen, de invalide ouwe lulle kar en de Waroo 9 meter. Bij Hoog water perste Coos Zok nog een Sok sessie op het water eruit met de 19 meter Speed, topper Coos
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen vrij, hmmmmmm de zes en de acht gaan mee
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Morgen vrij, hmmmmmm de zes en de acht gaan mee Joepie Uh ga je ze aan elkaar knopen Pe, zoveel wind zie ik niet
|
|
|
|
piede
|
Ook alweer behoorlijk ingekakt in vergelijking met vanmorgen
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen vrij, hmmmmmm de zes en de acht gaan mee Is inmiddels een 10 geworden
|
|
|
Giertje
|
Maakt niet uit welke maat kite er kan gevaren worden!
|
|
|
piede
|
Nog ff en je kan je 14m pakken voor morgen
|
|
|
@LaurenS
|
Ja inderdaad , blijft niets meer over........
|
|
|
|
Langbeest
|
Vooruit dan maar........
|
|
|